IZHMOTO.PL
Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ

Pozostałe - Honda CB 550 Four

KOZA - Sob 03 Maj, 2014
Temat postu: Honda CB 550 Four
No i stało się! Przez ponad rok szukałem motocykla innego niż Iż, przymierzałem się do chopperów, rusków spod znaku Mki itd. Sam już nie pamiętam, na ilu sprzętach siedziałem i padło w końcu na klasyka z lat siedemdziesiątych - Hondę CB 550 Four.

Jest trochę pracy, ale to będzie cudo.

nickeledon - Nie 04 Maj, 2014

KOZA napisał/a:
jest trochę pracy, ale to będzie cudo

Ja bym tu nic nie ruszał, wymienił olej i cieszył się z jazdy. :) Też mi po głowie japonia chodzi, ale bardziej coś w stylu W2.

Suchy - Nie 04 Maj, 2014

Fajna sprawa. Napisz coś więcej Kozo jak możesz. Co jej dolega, jak się jeździ itp.
A Nicleledonie, nie myśl nawet o innych motocylach do jazdy, bo i tak masz ich za dużo i nie dasz rady żeby wszytko ogarnąć. ;)

KOZA - Nie 04 Maj, 2014

Honda odpala z zewnętrznego akumulatora (samochodowego), do naprawienia jest rama (dziura przy podnóżkach) ale do ogarnięcia. Lakierowanie, a w zasadzie odnowienie powłok dokonam osobiście, na chromach występuje nalot rdzawy ale mleczko powinno sobie z tym poradzić, muszę kupić oryginalne wydechy 4 w 4, bo jest jak widać 4 w 1. Ale pójdzie i tak w drobny mak. Mam holenderskie dokumenty i chyba zarejestruję na białe blachy. Wrażenia z jazdy, takie jak Junakiem tylko lepiej hamującym i szybszym, ale tak jak w Junaku akumulator ze Skody miałem na "plecach" :lmao:
Suchy - Nie 04 Maj, 2014

Chce Ci się to to rozbierać w drobny mak? Obecny lakier jest w takim złym stanie? Ja osobiście bym tylko mechanikę ogarniał, a budę zostawił jak jest. Jeżeli to oryginlany lakier to tym bardziej klimat i wartość.
regers - Nie 04 Maj, 2014

Właśnie w tym problem żę malowanie nie jest oryginalne.
KOZA - Nie 04 Maj, 2014

Boczki to "plastiki" i na mocowaniach są popękane, zwłaszcza prawy, po naprawie będą babole, a zbiornik też na zdjęciach wygląda dużo lepiej niż w naturze. Gdyby to był Indian, to zostawiłbym go w takim stanie, ale naprawa ramy i tak zmusi mnie do rozbiórki. Zresztą Suchy sam wiesz, że miło jest wiedzieć na czym się jeździ.
Suchy - Nie 04 Maj, 2014

No dobra pozwalam Ci pomalowac bak. A nie da rady naprawić ramę bez rozmontowywania do cześci pierwszych?
Przy czym Junak to troche inna technologia i tam jak sie nie zrobi doktoratu z działania wykonania, naprawy każdego podzespołu to się nie pojdzie.
Podejrzewam w w CB ,,tylko zapalasz i jedziesz".

KOZA - Nie 04 Maj, 2014

Ja i tak zapalałem, raz z kopki, raz z rozrusznika, ale chyba gaźniki są do przeczyszczenia, bo dwa cylindry nie zawsze palą. Może ramę na upartego bym zrobił, ale kusi żeby było ekstra, no i trzeba zobaczyć co jest w środku :]
Suchy - Nie 04 Maj, 2014

A nie boisz się że jak rozłożysz, żeby zrobić lepiej to wyjdzie gożej? :hihi:
regers - Nie 04 Maj, 2014

Koza rozbieraj go, daj go do lakierni by go ci pomalowali tak jak w oryginale, lub przerabiaj na cafe lub trackera. :)
Suchy - Nie 04 Maj, 2014

regers napisał/a:
przerabiaj na cafe lub trackera. :)

Forum popiera. xD

KOZA - Nie 04 Maj, 2014

Iż wyszedł lepiej, a pomaluję sam i będzie lalka. :)
Michał - Nie 04 Maj, 2014

Bardzo dobry wybór! W końcu "najmilszych ludzi spotkasz na Hondzie" :)
KOZA - Nie 04 Maj, 2014

Dobre! :rotfl:
Roy - Czw 08 Maj, 2014

Fajny sprzęt, ja kiedyś pomykałem na CB 400T z 79 roku. Super sprzęt, zupełnie bezawaryjny. Ja bym Ci polecał zrobić ją na oryginał. CR jużcoraz więcej się widuje, kolejna dziwna moda powróciła, cierpią na tym takie fajne sprzęty jak twój. A CR fajny wychodzi z CB seven fifty- nowe, dobre i nie szkoda.
Suchy - Czw 08 Maj, 2014

Tak chwalicie, że chyba wywale Nesa i kupię Cebulę.
Gaca - Pią 09 Maj, 2014

Suchy napisał/a:
Tak chwalicie, że chyba wywale Nesa i kupię Cebulę.

Podaj dane adresowe, przyjadę i kupię, albo zostawię w rozliczeniu cebulę ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group