|
IZHMOTO.PL Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ |
|
Pozostałe - Moje motorynki
dodo88 - Czw 19 Cze, 2014 Temat postu: Moje motorynki To i ja się pochwalę dobytkiem
mam nadzieję ,że za jakiś czas iż też zaszczyci swoją obecnością w garażu
http://w470.wrzuta.pl/obr...siowe_fotki_008
moje jawiszcze z 90'roku
http://w470.wrzuta.pl/obr...siowe_fotki_066
WSK 125, uratowana przed rozkładem,teraz stoi pod dachem ;p 82'
http://w470.wrzuta.pl/obr...fjr/zdjecie0213
no i dniepr mt11 ,w trakcie składania ,90'
Suchy - Czw 19 Cze, 2014
A w jawie masz zapłon elektoniczny? Jak się Jawa ogólnie sprawuje?
dodo88 - Czw 19 Cze, 2014
Tak, w jawie mam elektroniczny zapłon. Sprawuje się dobrze,w tej chwili robię szlif cylindrów.
Zapłon mam ukraińskiego producenta 'Sovek, same pozytywy.
Suchy - Czw 19 Cze, 2014
JEdna szkoła mówi, ze do JAwy tylko elektorniczny i nie ma innej opcji, inni twierdzą, że mechaniczny dobrze ustawiony kilka tys trzyma, jaka jest prawda wg Ciebie?
jarcco - Czw 19 Cze, 2014
Ja wmlatach świetności tego motocykla, miałem przyjemność poruszać się takim zakupionym w Polmozbycie na moje 18 urodziny. Z oryginalnym zapłonem przejechałem 12tys. km, nie ruszając nic.
Chyba można na oryginale
dodo88 - Pią 20 Cze, 2014
Oczywiście,że na orginalnym zapłonie się da jeździć ale na elektroniku,różnica jest o niebo większa...
W dobrze ustawiony zapłon elektroniczny (w moim przypadku suwmiarką) ,nie trzeba już nigdy zaglądać,żadnych regulacji. Zimny motocykl nie ma problemów z odpalaniem,spalanie zmalało (nie wiem o ile ale odczuwalne) ,no i osiągi...- silnik pracuje tak,jakby lewy cylinder chciał dogonić drugi,według mojego obrotomierza,maks.moment było to 8tys. Mam trzy mapy zapłonu do wyboru: ekonomiczna,sportowa i optymalna ,ja jeżdzę na optymalnej.
Problemem było tylko upchnięcie dodatkowego modułu pod pokrywę ze sprzętem elektronicznym ale się udało
Co do orginalnego zapłonu... jeździłem i na takim dłuższy czas,mimo dobrze ustawionego nie da się porównać do elektronika.
|
|