|
IZHMOTO.PL Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ |
|
Hyde Park - awo
Jacek635 - Pon 06 Maj, 2019 Temat postu: awo tak wygląda awo, które ostatnio robiłem
Suchy - Pon 06 Maj, 2019
Mogłem kupić za młodu zamiast Junaka.
Tuftufek - Pon 06 Maj, 2019
Nie ten tłumik.
Jacek635 - Pon 06 Maj, 2019
Wszystko jest wizją klienta. Tak ma być
P.S. względem junaka wydał mi się sporo słabszy.
Tuftufek - Pon 06 Maj, 2019
Inna charakterystyka silnika i 100 cm mniej.
Jacek635 - Pon 06 Maj, 2019
Tuftufek napisał/a: | Inna charakterystyka silnika i 100 cm mniej. |
Też tak myślałem
Suchy - Pon 06 Maj, 2019
Tuftufek napisał/a: | Inna charakterystyka silnika i 100 cm mniej. | Michał, a co jest lepsze Junak czy Awo?
nickeledon - Pon 06 Maj, 2019
Suchy napisał/a: | Co jest lepsze Junak czy Awo? |
Jawol.
Tuftufek - Pon 06 Maj, 2019
Każda sójka swój ogonek chwali.
Jacek635 - Wto 07 Maj, 2019
okazało się, że w każdym awo zużyty jest ślimak licznika na zabieraku napędu, więc postanowiłem zregenerować go przez napawanie, przetoczenie oraz ponowne nacięcie zębów.
tutaj widoczna jest przygotówka gotowa do nacinania zębów oraz wzorzec
mcfrag - Wto 07 Maj, 2019
Jacek635 napisał/a: | tutaj widoczna jest przygotówka |
Nie bardzo jest widoczna. Kiedy Ci się kończy abonament?
Tuftufek - Wto 07 Maj, 2019
Mają różne przełożenia i są oznaczane A, B, C,O, K, X, W. Gdy ktoś źle złoży parę to niszczy przekładnię.
Jacek635 - Wto 07 Maj, 2019
Mi sie otwiera a na forum załadować zdjęcia nie moge... abonamentu żadnego nie płaciłem.
To ciekawa tabelka, ale ktoś mógłby przetłumaczyć bo po niemiecku czytam słabo. W '"moim" awo było przełożenie 16/8 oznaczone O, czyli właściwe do sport solo. Spotkałem sie jeszcze z wersją X i K ale że jest ich aż tyle !
Włożenie trybów nie od pary było by moim zdaniem niemożliwe, ze względu na niemożność zazębienia lub skutkowało by skaczącą pracą licznika od razu. W moim przypadku tryby były od kompletu a zużycie spowodowane było tarciem przy braku smarowania. Brak smarowania był spowodowany małą ilością oleju w skrzyni. Napęd licznika jest na samej górze we wnęce za łożyskiem i ma bardzo utrudniony dostęp mgły oleju. Oryginalne łożysko na wałku wyjściowym z koszykiem z plastiku "pełnym" skutecznie blokuje rozbryzg oleju w to miejsce. Myśle że napakowanie w tą wnękę smaru nie było by złym rozwiązaniem.
P.S. Tyle kłopotów, a wystarczyło dać napęd z przedniego koła jak w iżu
Pitek - Wto 07 Maj, 2019
Zdjęcia są nieostre i bije z nich blask większy niż z ,,Mody na sukces” a szkoda bo ciekawe rzeczy robisz
Tuftufek - Wto 07 Maj, 2019
Inną przyczyną jest woda spływająca po lince. Często trafia się zardzewiałe łożysko zaraz za przekładnią.
|
|