IZHMOTO.PL
Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ

Hyde Park - awo

Jacek635 - Pon 06 Maj, 2019
Temat postu: awo
tak wygląda awo, które ostatnio robiłem




Suchy - Pon 06 Maj, 2019

Mogłem kupić za młodu zamiast Junaka. ;(
Tuftufek - Pon 06 Maj, 2019

Nie ten tłumik.
Jacek635 - Pon 06 Maj, 2019

Wszystko jest wizją klienta. Tak ma być :)
P.S. względem junaka wydał mi się sporo słabszy.

Tuftufek - Pon 06 Maj, 2019

Inna charakterystyka silnika i 100 cm mniej.
Jacek635 - Pon 06 Maj, 2019

Tuftufek napisał/a:
Inna charakterystyka silnika i 100 cm mniej.

Też tak myślałem ;)

Suchy - Pon 06 Maj, 2019

Tuftufek napisał/a:
Inna charakterystyka silnika i 100 cm mniej.
Michał, a co jest lepsze Junak czy Awo? :shifty:
nickeledon - Pon 06 Maj, 2019

Suchy napisał/a:
Co jest lepsze Junak czy Awo?


Jawol. :D

Tuftufek - Pon 06 Maj, 2019

Każda sójka swój ogonek chwali.
Jacek635 - Wto 07 Maj, 2019

okazało się, że w każdym awo zużyty jest ślimak licznika na zabieraku napędu, więc postanowiłem zregenerować go przez napawanie, przetoczenie oraz ponowne nacięcie zębów.





tutaj widoczna jest przygotówka gotowa do nacinania zębów oraz wzorzec


mcfrag - Wto 07 Maj, 2019

Jacek635 napisał/a:
tutaj widoczna jest przygotówka

Nie bardzo jest widoczna. Kiedy Ci się kończy abonament? :)

Tuftufek - Wto 07 Maj, 2019

Mają różne przełożenia i są oznaczane A, B, C,O, K, X, W. Gdy ktoś źle złoży parę to niszczy przekładnię.


Jacek635 - Wto 07 Maj, 2019

Mi sie otwiera a na forum załadować zdjęcia nie moge... abonamentu żadnego nie płaciłem.

To ciekawa tabelka, ale ktoś mógłby przetłumaczyć bo po niemiecku czytam słabo. W '"moim" awo było przełożenie 16/8 oznaczone O, czyli właściwe do sport solo. Spotkałem sie jeszcze z wersją X i K ale że jest ich aż tyle ! :O

Włożenie trybów nie od pary było by moim zdaniem niemożliwe, ze względu na niemożność zazębienia lub skutkowało by skaczącą pracą licznika od razu. W moim przypadku tryby były od kompletu a zużycie spowodowane było tarciem przy braku smarowania. Brak smarowania był spowodowany małą ilością oleju w skrzyni. Napęd licznika jest na samej górze we wnęce za łożyskiem i ma bardzo utrudniony dostęp mgły oleju. Oryginalne łożysko na wałku wyjściowym z koszykiem z plastiku "pełnym" skutecznie blokuje rozbryzg oleju w to miejsce. Myśle że napakowanie w tą wnękę smaru nie było by złym rozwiązaniem.

P.S. Tyle kłopotów, a wystarczyło dać napęd z przedniego koła jak w iżu :)

Pitek - Wto 07 Maj, 2019

Zdjęcia są nieostre i bije z nich blask większy niż z ,,Mody na sukces” a szkoda bo ciekawe rzeczy robisz :thumbup:
Tuftufek - Wto 07 Maj, 2019

Inną przyczyną jest woda spływająca po lince. Często trafia się zardzewiałe łożysko zaraz za przekładnią.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group