1. Wkręcasz manometr w świece i sprawdzasz kompresje. Dla jawy pewnie coś koło 7 At powinno być. Oba gary nie mogą mieć innych wskazań, max różnica to do 0.5 atmosfery ale to naprawde maksymalna.
2. A paliwo zapodaje?? Mokre są świece??
3. Sprawdź dokręcenie cylindra do karterów i głowy, bo może tam uchodzi powietrze.
A odkręć głowicę i zajrzyj mu w cylindry. Czy ten ze słabą kompresją nie jest gdzieś pojechany albo tłok uszkodzony.
A sprawa zapłonu w "pralce" to kłopotliwa sprawa, bo tam trzeba zestroić razem te przerywacze. Ale w necie jest trochę opisów jak to przerobić i poprawić.
Tyle tylko, że aby za to się zabierać, to trzeba najpierw silnik zagadać...
Posty: 0
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
Ok. Dzięki. A ma ktoś może instrukcję do Jawy 350?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach