Bardzo dobre pytanie! Tabliczk starej nie mialem, kupilem nowa.
Staralem sie znalezc jakies informacje w internecie, poniewaz papiery mam z 1945 roku. Numer ramy jest niski, poniewaz 10 tys z malym kawalkiem
Pozdrawiam!
Szymon
wild [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Sob 21 Mar, 2009
szkoda.. kurde - każdego kogo pytam o to, kto ma taką ramę twierdzi, że nie jest w stanie sprecyzować roku. tzn. ja się domyślam, ale chcę to ustalić na fakcie a nie teorii.
A mozesz mi cos napisac o Twojej teorii? Bede bardzo wdzieczny.
Wczoraj w nocy troche nad tym siedzialem bo mnie to znowu wciagnelo.
Kiedys znalazlelm strone z tabela numerow ram i rocznikow. Niestety przepadla.
Szymon
wild [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Sob 21 Mar, 2009
jak na pewno zauważyłeś, brakuje wsporników w dolnej części ramy (pod skrzynką akumulatora). Pierwsze ramy nie posiadały ich w ogóle - były więc bardziej narażone na złamanie się, pęknięcia. W warsztatach frontowo-remontowych musieli coś z rym zrobić - dlatego przyspawywali te ukośne wsporniki tylko w części suwakowej (chodziło o czas działania). mam nawet zdjęcie owej ramy, ze starym typem tylnego błotnika, suwakami i siodła.
druga wersja - pozostałości z magazynów. zakładano to co było pod ręką.
trzecia wersja - prościej i szybciej było wykonać 2 wsporniki duże, jak 4 małe. przyszedł majster, nie zauważył/zlał temat to do końca zmiany leciała taka partia.
widziałam wiele hybryd.. i powiem ci, że ciężko jest tak gdybać. dlatego szukam wiarygodnych danych - czyt. tabliczki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach