Może ktos skomentuje tą przeróbkę zapłonu? Tzn. brak młoteczka i kowadełka nie mówiąc już o puszce prądów i aku. Zwródzcie uwage na obudowe lamy - chyba troche za dużo tych elementów...
_________________ Iż-49,Iż-56, Минск M1M '58, Jawa 20,
To jest jakiś ruski zapłon bezstykowy.
Robią takie do urali itp więc może i jakiś iżowy powstał.
Może to adaptowane z czegoś innego ciekaw jestem czy ciachali pod to kartery.
Puszki nie ma bo i po co
Stacyjka w lampie, regler i cewka dynda przy ramie.
Lampą i tak nie ma się co przejmować bo nie od tego.
Ogólnie niezły zip Ci się trafił.
Podobał mi się ten przedni błotnik ala emka na wysokim przodzie...
Po rozmowie z Gacą doszliśmy do pewnych wniosków:
Silnik jest z 54r. , a rama 57r.
Doszliśmy do wniosku raczej, że buda jest z 57, a połowa karteru w silniku to rocznik 54
Zgodnie z zaleceniami, warto ożywić tą maszynę ze specyfikacją 1957 rok. Poszukaj czym prędzej jakiegoś kompletu karterów, nie warto już tu za wiele myśleć. Trzba zapakować nadajace sie jeszcze do użycia bebechy w nowe ubranie, nie koniecznie z 57 roku, byle nowego typu.
Przy wręcz niemożliwym do osiagniecia szcześciu trafi ci się brakujaca połówka pasowana razem z tą co posiadasz
Tak bobek - to ta aukcja .Na szczęscie nie zapłaciłem tyle.
Jak to nie zapłaciłeś tyle!? Zalicytowałeś, wygrałeś - to powinieneś zapłacić pełną sumę. Czyżbyś miał jakiś układ ze sprzedającym? To chyba nie fair w stosunku do innych licytujących.
Spiker ! ktokolwiek inny kto by wylicytował ten sprzęt , po tym co by zobaczył przy odbiorze też by sie targował. A goscia nie znam i napewno nie zrobie z nim juz żadnego interesu...
_________________ Iż-49,Iż-56, Минск M1M '58, Jawa 20,
Spiker ! ktokolwiek inny kto by wylicytował ten sprzęt , po tym co by zobaczył przy odbiorze też by sie targował. A goscia nie znam i napewno nie zrobie z nim juz żadnego interesu...
Skoro się dogadaliście i wystawiliście wzajemnie pozytywy to OK. Ale musiałeś mieć mocne argumenty skoro się na to zgodził. Zalicytowanie to pewien rodzaj umowy (chyba wszyscy pamiętamy głośne sprawy sądowe z Allegro w tle).
Dzięki za wyjaśnienia, bo obawiałem się internetowego cwaniactwa, które mnie dosyć ostatnio irytuje. Stąd było moje pytanie.
P.S.: Nie chcę drążyć tego tematu, ale ... jak patrzę na zdjęcia z aukcji to widać wyraźnie wszystkie "babole". Jak gość miał wszystkie zadeklarowane papiery i odpalił silnik choćby na chwilę ... to chyba niezbyt minął się z prawdą. Swoją drogą to szaleństwem było licytowanie do 3500 a widzę, że było wielu podobnych napaleńców .
To jest magia aukcji
Sam czasami puszczam wodze fantazji
A potem się dziwię jakim cudem tyle za to byłem skłonny dać.
Ps. Na szczęście w takich sytuacjach zazwyczaj przegrywam więc dupa nie piecze
Czasem trudno mi w to uwierzyć, ale ja nabyłem jeszcze większą porażkę. Braki były wielokrotnie większe, występowały liczne przeróby, łącznie z obcięciem ramy, kartery tego samego "typu". Za ten złom zapłaciłem symbolicznie, ale nie ma sensu składać motocykla z pojedynczych części. Do chwili obecnej mam kundla, staram się jako tako go poprawić. Niestety ceny są niewesołe. Chciałem, za namową kolegów z forum zakupić nadwozie i przejść do oryginału, ale 800 za ramę z przodem to ja chwilowo dziękuję. W końcu pojąłem, że trzeba wyjść z przyzwoitej bazy, inaczej "płyniesz". Zastanów się, czy nie lepiej będzie, jeśli poszukasz czegoś innego, bo tu będzie problem. Biorąc pod uwagę koszty części do 49, cienko to widzę. No ale to w końcu hobby...
_________________ Iż 56, Gitara, Akwarium, Prodiż.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach