Wiem, że to S33, napisałem że dopasowany bo różnice są nieznaczne, inne jest przełożenie, wałek zmiany biegów i żebrowania, ale założenia konstrukcyjne zostają.
W S-33 różnice były dość znaczne, większe niż w S-34. Silnik leżał na przednim mocowaniu więc różniło się kolanko wydechu, inne były prawe pokrywy silnika ponieważ na magnecie była zamocowana dmuchawa. Inne teź były cylinder, głowica, króciec gaźnika, sam gaźnik, dźwignie zmiany biegów i rozrusznika. Różnic jest wiele.
Silnik S-32 był montowany w prototypach WFM M16 Tarpan i w krótkiej serii rajdowych Tarpanów.
Silnik którego temat dotyczy jest z późniejszej lub końcowej produkcji, zamontowany jest zapłon 36-01. Tybusz, sprawdź czy na wale jest zębatka pojedyncza czy podwójna.
Skoro już odkopałeś temat to sprostuję że aluminiowe magneta stosowane były we wcześniejszych iskrownikach do modelu 31-05, stalowe koło wprowadzono dopiero w 31-06.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach