Kupiłem w lipcu 2 iże 49,w dobrej cenie. Oczywiście były rozkręcone w drobny mak tylko silniki były całe dzięki bobu Jak bywa w takich zakupach mam kilka braków. Potrafię i mam możliwość dorobienia pewnych elementów ale nie wszystkich. I tu prośba do was gdzie można kupić dobrą replikę lub oryginał w rozsądnej cenie.
- tylna lampa (byłem u faceta który handluje częściami do rusków ma ale mocowanie jest inne)
- lampa przód
- napęd ślimaka (mam flaki ale obudowa cała popękana , czy ktoś próbował odlewać to z mosiądzu wiem kolor nie będzie oryginalny ale może działać)
- gumy na stopki
- kopniak
Forumowicze na tym forum już są tak znudzeniu jak mój stary wylegujący się kot. Którego nawet najbardziej wymyślna sztuczna mysz na sznurku nie zainteresuje. Przez te laaaata forum widziało już wszystkie Iże jakie się tylko da. Ale podaj zdjęcia, jak masz w fajnym oryginlanym lakierze to może kogoś jeszcze to zaciekawi.
Ale bardziej niż o Iżach, napisz coś o sobie, jakie mijałeś motocykle i przygody na nich i skąd pomysł zakupu Iża 49.
Poszedłem na żywioł wypiaskowałem i pomalowałem motocykle więc nici ze zdjęć oryginalnych.Co do motocykli nie mam i nie miałem nic godnego uwagi ,tylko WSK ,jawka typ 20 , komar 3 .cz175.Lubię generalnie pojazdy z lat PRL-u zawsze mnie kręciły .A iże kupiłem bo była okazja tak mi się wydaje przynajmniej .Chciałbym je odrestaurować jak najbliżej oryginału dla tego pytałem się o te części
Mój kot jest równie znudzony jak tutejsi forumowicze motocyklami. Ostanio pojawiło się akwarium z rybkami, myślicie, że go to ruszyło? Co do Twoich pojazdów to ja np mam do jawki mustang wielki sentyment, bo w liceum taką latałem w góry w wakacje. A części do Iza niby drogie, ale do przejścia, np ostanio na bajzlu prawie kupiłem tylna lampkę za ok 100 . Tyle, że mi sie nie pali w przywracaniem mojego. Mam inne kierunki teraz.
A z ciekawości ile dałeś za piasowanie obydwu?
Mam w miarę wyposażony garaż i dużo znajomości za wypiaskowanie 2 iży 400 zł (kolega był mi dłużny), szkiełkowanie tylko mój czas polerowanie znalu też we własnym zakresie (to moja specjalność) jak na razie chromy są najdroższe 4000zł. No i mam jeszcze parę braków. Drobnych ale są.
Jeżeli to stare jest od nowości to jak najbardziej, ale często po radosnej twórczości naszych mechaników w latach poprzednich nie ma wyjścia jak remontować.
Tez jestem zwolennikiem żeby zachować jak najwięcej oryginału tylko co mam zrobić jak motocykle były rozebrane i w fatalnym stanie farba i chromy skorodowane nie mocno ale gryzło w oko silniki miały kompresję w miarę ładną ale i tak trzeba było spojrzeć do środka żeby nie stanąć gdzieś w polu
Co do chromowni na pewno sprawdzę na kolejnym projekcie Komar3
[ Dodano: Sro 20 Lis, 2013 ]
macie może namiary gdzie kupić kpl simeringów do silnika
[ Dodano: Sro 20 Lis, 2013 ]
ile wlewa się oleju do lag ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach