IZHMOTO.PL - Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ
IZHMOTO.PL Strona Główna
Pomoc Statystyki Szukaj Użytkownicy Grupy Galeria Rejestracja Profil Sprawdź Wiadomości Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Moje motorynki
Autor Wiadomość
dodo88


Motocykl: Dniepr
Posty: 13
Skąd: Tomaszów maz
Wysłany: Czw 19 Cze, 2014   Moje motorynki

To i ja się pochwalę dobytkiem ;)
mam nadzieję ,że za jakiś czas iż też zaszczyci swoją obecnością w garażu ;)
http://w470.wrzuta.pl/obr...siowe_fotki_008
moje jawiszcze z 90'roku

http://w470.wrzuta.pl/obr...siowe_fotki_066
WSK 125, uratowana przed rozkładem,teraz stoi pod dachem ;p 82'

http://w470.wrzuta.pl/obr...fjr/zdjecie0213
no i dniepr mt11 ,w trakcie składania ,90'
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Czw 19 Cze, 2014   

A w jawie masz zapłon elektoniczny? Jak się Jawa ogólnie sprawuje?
 
 
 
dodo88


Motocykl: Dniepr
Posty: 13
Skąd: Tomaszów maz
Wysłany: Czw 19 Cze, 2014   

Tak, w jawie mam elektroniczny zapłon. Sprawuje się dobrze,w tej chwili robię szlif cylindrów.
Zapłon mam ukraińskiego producenta 'Sovek, same pozytywy.
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Czw 19 Cze, 2014   

JEdna szkoła mówi, ze do JAwy tylko elektorniczny i nie ma innej opcji, inni twierdzą, że mechaniczny dobrze ustawiony kilka tys trzyma, jaka jest prawda wg Ciebie?
 
 
 
jarcco


Motocykl: Iż-49
Posty: 1323
Skąd: Lublewo Gdańskie
Wysłany: Czw 19 Cze, 2014   

Ja wmlatach świetności tego motocykla, miałem przyjemność poruszać się takim zakupionym w Polmozbycie na moje 18 urodziny. Z oryginalnym zapłonem przejechałem 12tys. km, nie ruszając nic.
Chyba można na oryginale :)
_________________
jarcco
 
 
dodo88


Motocykl: Dniepr
Posty: 13
Skąd: Tomaszów maz
Wysłany: Pią 20 Cze, 2014   

Oczywiście,że na orginalnym zapłonie się da jeździć ale na elektroniku,różnica jest o niebo większa... ;)
W dobrze ustawiony zapłon elektroniczny (w moim przypadku suwmiarką) ,nie trzeba już nigdy zaglądać,żadnych regulacji. Zimny motocykl nie ma problemów z odpalaniem,spalanie zmalało (nie wiem o ile ale odczuwalne) ,no i osiągi...- silnik pracuje tak,jakby lewy cylinder chciał dogonić drugi,według mojego obrotomierza,maks.moment było to 8tys. Mam trzy mapy zapłonu do wyboru: ekonomiczna,sportowa i optymalna ,ja jeżdzę na optymalnej.
Problemem było tylko upchnięcie dodatkowego modułu pod pokrywę ze sprzętem elektronicznym ale się udało ;)
Co do orginalnego zapłonu... jeździłem i na takim dłuższy czas,mimo dobrze ustawionego nie da się porównać do elektronika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Moje Pociechy!
Szymon-weteran Pozostałe 15 Sob 21 Mar, 2009
Brak nowych postów Moje początki na Iżu
sezon 2012
Maciekpiti W trasie 3 Pon 27 Sie, 2012
Gaca
Brak nowych postów Moje miasto
Krosno Odrzańskie
Pawlasty W trasie 8 Pią 22 Maj, 2015
Pawlasty
Brak nowych postów Moje z SHL wakacyjne zmagania
Suchy W trasie 5 Czw 27 Gru, 2007
tybusz
Brak nowych postów Moje nowe nabytki ;-)
PęDZEL Pozostałe 3 Nie 03 Cze, 2007
PęDZEL
Brak nowych postów Witam wszystkich! Oto moje motorki.
Ptasiek1981 Pozostałe 6 Pon 17 Lis, 2008


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna