IZHMOTO.PL - Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ
IZHMOTO.PL Strona Główna
Pomoc Statystyki Szukaj Użytkownicy Grupy Galeria Rejestracja Profil Sprawdź Wiadomości Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Peugeot P112 De Luxe
Autor Wiadomość
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob 04 Kwi, 2015   

Nie peniaj, 15W jest seryjnie np w motorowerach. W dzień nie ma dużej różnicy, poza tym na tył daj np LED i już prądnica ma kilkanaście wat lżej Gdyby Twoja prądnica mogła mówić to by się ze mną zgodziła. :hmm:
 
 
 
Archi88


Motocykl: Iż-56
Posty: 1347
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Sob 04 Kwi, 2015   

Może niech w ogóle odstawi motocykl i przykryje kołderką. Szkoda żeby cokolwiek w tym motocyklu się wysilało. :S
_________________
IŻ-56 '62, Suzuki GSX400E '83
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob 04 Kwi, 2015   

A masz opinię? :]
 
 
 
hrabia_T


Motocykl: Iż-49
Posty: 485
Skąd: Nowa Marchia
Wysłany: Sob 04 Kwi, 2015   

Za piątym razem tylko obietnice wyborcze brzmią śmieszie.
_________________
ИЖ-49 '57
 
 
 
crovaxus


Motocykl: Peugeot
Posty: 308
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob 04 Kwi, 2015   

Archi88 napisał/a:
Może niech w ogóle odstawi motocykl i przykryje kołderką. Szkoda żeby cokolwiek w tym motocyklu się wysilało. :S


dokładnie :) motocykl nie będzie stać w salonie w końcu i odpoczywać :P
_________________
Peugeot P112 DeLuxe '34, Dniepr MT10 '76, Jawa 175 356 '60
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Nie 05 Kwi, 2015   

No dobra, niech będzie, wstaw 55/55 W do tego przeciwmgielne i szperacz. :] Masz moją zgodę, przekonałeś mnie.
Wiem, Hrabio i Archi, że mnie nie lubicie, powodu tego stanu nie będę przytaczał. :] Ale wasze nieudolne dosrywanie jest raczej smutnym wyrazem bezradności. Zatem proponuję dosrywajcie ale celnie.
 
 
 
Spiker


Motocykl: Planeta
Posty: 1414
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 07 Kwi, 2015   

Suchy napisał/a:
Daj żarówkę 15/15, skoda mocniejszą prądnicy wyciskać.

Czepiliście się chłopaka, a Suchy dobrze radzi. Trzeba po prostu unikać jazdy po zmroku, wozić w razie czego żarówkę 25/25W. Za dnia masz być tylko widoczny i tutaj spokojnie wystarczy 15W. Z pewnością konstruktorzy motocykla nie przewidywali jazdy na światłach także za dnia i uznawali, że to co straci akumulator na (krótkim) odcinku nocnym to odzyska później na (dłuższym) odcinku dziennym. A pamiętajmy też, że obroty silnika nie zawsze są maksymalne (miasto, itp.) i prądnica nie zawsze oddaje maksymalną moc, warto mieć wiec zapas, na przykład na dodatkową żarówkę stopu. A poza tym chyba lepiej mieć świecącą na biało 15-tkę niż żółtawą 35-tkę. Same zalety rozwiązania proponowanego przez Suchego.

W tym Peugeocie co prawda nie ma zapłonu bateryjnego, więc przeciążenie układu ładowania grozi tylko zniszczeniem akumulatora (przez notoryczne niedoładowanie) i przegrzaniem prądnicy, ale w innych motocyklach to jest kwestia "wrócić czy nie wrócić na kołach".

Oczywiście sensowną alternatywą (oryginalność i homologacja ;) jest też zastosowanie żarówki dokładnie takiej jak przewidział producent pojazdu. Ale w praktyce różnie bywa z bilansem prądowym więc korzystnie jest go poprawić ...
_________________
Iż Planeta '63, ...
 
 
crovaxus


Motocykl: Peugeot
Posty: 308
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto 07 Kwi, 2015   

mam dwie oryginalne żółte bańki 15/15 więc zapewne je zastosuję. Muszę tylko zrobić mocowanie jakieś bo niestety nie posiadam oryginalnego ani innego które by pasowało.
_________________
Peugeot P112 DeLuxe '34, Dniepr MT10 '76, Jawa 175 356 '60
 
 
 
Spiker


Motocykl: Planeta
Posty: 1414
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 07 Kwi, 2015   

crovaxus napisał/a:
Muszę tylko zrobić mocowanie jakieś bo niestety nie posiadam oryginalnego ani innego które by pasowało.

A co jest inny cokół?
_________________
Iż Planeta '63, ...
 
 
crovaxus


Motocykl: Peugeot
Posty: 308
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto 07 Kwi, 2015   

otwór średnicy koło 5cm z kołnierzem na 0.6mm. Jedyne mocowania to po dwóch stronach odgiety kawałek blaszki wyglądający jak trójkąt.
_________________
Peugeot P112 DeLuxe '34, Dniepr MT10 '76, Jawa 175 356 '60
 
 
 
nickeledon


Motocykl: Iż-49
Posty: 3826
Skąd: Słupsk
Wysłany: Sro 08 Kwi, 2015   

A, żarówkę masz taką z trzema bolcami? Jeżeli tak, to musisz szukać francuskiej oprawki. Jeżeli chcesz zastosować coś ze współczesnych żarówek to oprawkę można dopasować, robiłem tak w Terroryście.
 
 
crovaxus


Motocykl: Peugeot
Posty: 308
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sro 06 Maj, 2015   

po przejechaniu juz 400 km niestety muszę stwierdzić fakt, że jedna jedyna rzecz nie zrobiona w motocyklu wychodzi mi bokiem..otóż wcześniej wspomniany wirnik iskrownika który założyłem iż był robiony. Niestety w dalszym ciągu nie jestem w stanie ustawić płynnych wolnych obrotów aby nie kichał a po trasie naszego VII Rajdu na orientację gdzie motocykl zrobił 130 km zaczynał przerywać na średnich obrotach gdy dostał temperatury. Wirnik dzisiaj pojechał do Cyklo i powinien być w ciągu dwóch tygodni zrobiony.
_________________
Peugeot P112 DeLuxe '34, Dniepr MT10 '76, Jawa 175 356 '60
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Czw 07 Maj, 2015   

A tam jest stałe wyprzedzenie zapłonu czy masz jakiś przyspieszacz? A może to jednak przez gaźnik tak kichał?
 
 
 
crovaxus


Motocykl: Peugeot
Posty: 308
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw 07 Maj, 2015   

jak to w staruszkach jest ręczne ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. gaźnik jest po całkowitej regeneracji więc stawiam na ten iskrownik bardziej przez fakt że nie robiłem go. Jeśli to nie pomoże to fakt poszukam jakiegoś innego gaźnika..
_________________
Peugeot P112 DeLuxe '34, Dniepr MT10 '76, Jawa 175 356 '60
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Czw 07 Maj, 2015   

Ja obstawiam, że przyczyna może być inna, np jakiś wiór po regeneracji w gaźniku zapchał, albo np świeca czy kondensator.
 
 
 
jarcco


Motocykl: Iż-49
Posty: 1323
Skąd: Lublewo Gdańskie
Wysłany: Czw 07 Maj, 2015   

crovaxus napisał/a:
przerywać na średnich obrotach gdy dostał temperatury

Książkowy przykład rozmagnesowanego iskrownika, więc może pierwszy strzał będzie dobry :thumbup:
_________________
jarcco
 
 
crovaxus


Motocykl: Peugeot
Posty: 308
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sro 27 Maj, 2015   

W tym tygodniu cyklo zaczyna ruszać mój iskrownik. po wysłaniu samej cewki stwierdzili iż jest dobrze zrobiona...teraz podejrzenia padaja na rozwiercone lub uszkodzone pakiety blach zatopione w iskrowniku które mogą zaburzać pole.. przy okazji oczekiwania zrobiłem sobie kapitalny remont silnika w moim wieprzu. Miesiąc czasu i z głowy bo nie ma problemu z częsciami :) nowe panewki, cylindry+ tłoki ALMOT, nowe gniazda i prowadnice, łozyska skf itp itd... Czekam jeszcze na zapłon prametti bo póki co mam stary oryginalny z przyspieszaczem odśrodkowym. Gaźniki mam nowe K68 i wyienię gdy będzie zapłon bo póki co dobrze chodzi na staryck K301 :)
_________________
Peugeot P112 DeLuxe '34, Dniepr MT10 '76, Jawa 175 356 '60
 
 
 
crovaxus


Motocykl: Peugeot
Posty: 308
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią 12 Cze, 2015   

Wszem i wobec chciałbym wszystkim odradzić wysyłanie czegokolwiek do Cyklo do Wawy.. Niepoważni są Ci "fachowcy". Gdy miesiąc + tydzień temu wysyłałem wirnik do sprawdzenia, podkreśliłem fakt że jest cały luźny (zresztą fakt ten ponownie przypomniałem tydzień później).Usłyszałem wtedy iż ma lekkie przebicia ale wszystko w normie.. bez sens patrzac na fakt iż albo MA porzebicie albo NIE MA. po około 2 tygodniach gdy prosiłem ich aby pospieszyli się z iskrownikiem bo zalezy mi by jechać na Rotor do olsztyna Peugeotem mówili że będzie za tydzień. Teraz nagle okazuje się że naprawiali rdzeń iskrownika (mimo iż wcześniej mówili że jest ok) i magicznym cudem doszli do meritum " wirnik jest luźny i trzeba cewkę przewinąć"... Nosz kurwa mać!!! po miesiącu "badania" cewki odkryli amerykę w postaci faktu jaki im 2 razy przypominałem. Teraz czekam jak głupi i oczywiście nie zdążę do Rotoru bo to już za 6 dni...niestety trzeba brac ruskiego smiecia na zlot na który szykowałem się od pół roku. Nigdy więcej nie wyślę do Cyklo nawet magnesu do magnesowania. Tym bardziej że kolega z klubu wysyłał im taki sam iskrownik jakieś 3-4 lata temu i również spieprzyli mu cewkę (musiał odesłać im do ponownego przewinięcia).. :X
_________________
Peugeot P112 DeLuxe '34, Dniepr MT10 '76, Jawa 175 356 '60
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 12 Cze, 2015   

Heheh, generlanie mam podobne wrażenia odnośnie ,,Cyklo". :] Czy jak tam inni mówią, że ,,zrobią, ale trzeba ich pilnować".
 
 
 
zimny


Motocykl: Iż-49
Posty: 31
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 12 Cze, 2015   

Cyklo: niepoważne brakoroby.
Ich regulatory napięcia padają jak muchy a z umawianiem się i słownością to już dno totalne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Peugeot P108 z 1928r.
grigorius Pozostałe 5 Pon 29 Sty, 2024
Komar


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna