Ładna ale chromy do roboty, no i trzeba domalować szparuneczki, lakier ktoś ileś latek wstecz robił. Jak na razie zrobiłem nową instalację, zamówiłem kilka drobiazgów dla poprawy wizualnej no i trzeba wyremontować koła bo lipa straszna.
No lekko go ztuningowałem, teraz jest 175, ładnie się kręci ale powinien lepiej dla tego myślę rozwiercić jeden gaźniczek dla testów i pobawić się dyszami. Suchy cylinder jest inny niż w m11 ale ma bardzo grubą tuleję.
Czyli oryginalnie powinien być tłok do 125 ale z otworem pod sworzeń 15 mm? A Ty przetoczyłeś cały gar pod tłok 175? Nie dziwota, że 175 się nie może najeść z tego gaźniczka. Chociaż u mnie G-20 zasila 250 cm i nie ma problemów.
Gaźnik zasila łądnie, ale między jedynką a dwójką jest minimalny tunel, chwilowy ogólnie nakręca się o wiele lepiej niż przedtem. I dla tego chce sie pobawić by sprawdzić jakość tego silniczka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach