Oryginalne tłumiki z DKW są dużo cichsze niż repliki. "Dużo" znaczy naprawdę dużo. Porównywaliśmy ze sobą kiedyś 4 szt DKW w tym jedna była z oryginalnymi tłumikami i naprawdę łądnie pracowała, wręcz za cicho
_________________ "..wolność i przestrzeń niczym nieograniczona.."
Oryginalne tłumiki z DKW są dużo cichsze niż repliki. "Dużo" znaczy naprawdę dużo. Porównywaliśmy ze sobą kiedyś 4 szt DKW w tym jedna była z oryginalnymi tłumikami i naprawdę ładnie pracowała, wręcz za cicho
Tłumik ma tłumić, a w dwusuwie dodatkowo optymalizować wymianę ładunku w cylindrze.
http://www.scigacz.pl/Sil...iala,12269.html
Następnym razem może zorganizuj Ozzy badanie porównawcze na hamowni ...
No i co to znaczy "za cicho"?
O czym ty mówisz Spiker?? Słyszałeś kiedyś na zlocie oryginalne tłumiki od DKW? Jeśli nie, to nie pisz postów byle tylko pisać i zaistnieć na forum z "mądrościami".
Stwierdziłem tylko fakt, że oryginały są dużo cichsze niż repliki dostępne na rynku i tyle.
Nie jest to tylko moja opinia. Temat hałasu tłumików był wielokrotnie wałkowany na forum DKW. Trzeba było tam wejść i podzielić się swoimi doświadczeniami z naprawnia i głaskania Iża 56 czy Junaka. Na pewno byłyby to bardzo cenne, fachowe i fascynujące uwagi na temat.
Masz dużo doświadczenia z DKW a może piszesz tylko aby pisać?
Poza tym, Ozzy to Ozzy, JA NIM NIE JESTEM wiec zastanów się po raz kolejny zanim napiszesz jakieś brednie.
_________________ "..wolność i przestrzeń niczym nieograniczona.."
zastanów się po raz kolejny zanim napiszesz jakieś brednie.
Z Ozzym to moja pomyłka oczywiście. Sorki. Jakoś zawsze kojarzy mi się on najpierw jak pada temat DKW NZ.
A teraz do rzeczy. Wbrew pozorom moja wypowiedź była techniczno-ekspolatacyjna. Zasugerowałem, aby sprawdzić jak się mają współczesne "głośne" tłumiki do mocy silnika, najlepiej mierząc ją na hamowni (robili to już np. junakowcy, np. Wulkan). Może i pomysł mało realny jak na warunki zlotu weterańskiego (np. w Zagórzu), ale wnioski mogły by być ciekawe.
Tak, irytują mnie wątpliwe "udoskonalenia" współczesnych wytwórców tłumików i uważam, ze trzeba z tym walczyć. Nie ukrywam też, że dla mnie cichszy tłumik to lepszy tłumik. Stąd też moje pytanie.
Pracujący silnik DKW słyszałem wielokrotnie, ale nie miałem okazji porównać różnic pomiędzy różnymi wykonaniami tłumików. Na forum DKW nie jestem i nie będę dopóki nie zakupię dekawki. Na forum Iża jestem i wypowiadam się, bo mam Iża. Tak chyba jest fair?
Znawcą DKW nie jestem, ale o dwusuwach coś tam wiem i w tym sensie odważyłem się włączyć do wątku. Czy to aż takie faux pas?
Czy teraz jest jaśniej?
Życie internetowe chyba nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać.
Staram się pisać na temat i raczej konstruktywnie. Więc dlaczego do razu "brednie"? ... Znam życie, więc nie mam urazy. Ale z Waszego dekawowskiego podwórka się oczywiście grzecznie usuwam. Nickeledon sorki za zaśmiecanie wątku.
Oczywiście nagranie nie oddaje tego co jest w rzeczywistości. Wytłumienie określam na dobre, nawet bardzo (mój Iż jest głośniejszy). Dykta nie jest strasznie hałaśliwa wręcz odgłos pracy jest bardzo przyjemny, na filmie przez pogłos na magazynie jest to zniekształcone, ale w rzeczywistości brzmi bardzo elegancko.
Ostatnio zmieniony przez nickeledon Pon 14 Gru, 2015, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach