DKW NZ 350
Autor
Wiadomość
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3826 Skąd: Słupsk
Wysłany: Wto 15 Gru, 2015
radarator napisał/a: teraz do bagna go bo
Nic z tego. Nie ma jeszcze odbioru konserwatora poza tym jest na gwarancji
Piter napisał/a: Wojenny cukieras
Szydercy i zazdrośnicy
radarator
Fundator
Motocykl: Iż-49
Posty: 1143 Skąd: Olsztyn
Wysłany: Wto 15 Gru, 2015
To wszystko z zazdrosci oczywiscie O:-)
jarcco
Motocykl: Iż-49
Posty: 1323 Skąd: Lublewo Gdańskie
Wysłany: Wto 15 Gru, 2015
A one to mają mieć te DKW skórkowe siadełko ? Ja nie zazdraszczam, ja się tylko nie znam...
A co się stało temu GSu obok?
No piknie bangla
_________________ jarcco
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3826 Skąd: Słupsk
Wysłany: Sro 16 Gru, 2015
jarcco napisał/a: one to mają mieć te DKW skórkowe siadełko
Chyba tak.
jarcco napisał/a: co się stało temu GS
Herbaciarzowi? A tam, takie zimowe poprawianie fabryki.
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3826 Skąd: Słupsk
Wysłany: Czw 24 Gru, 2015
Mikołaj już chodzi. Jeszcze oryginalna emalia się zachowała.
FK
Fundator
Motocykl: Iż-49
Posty: 516 Skąd: Warszawa/ łomianki
Wysłany: Pią 25 Gru, 2015
dobrze że kasy stykło
Podziwiam i zazdroszczę
_________________ Iż-49 żółte tablice, Iż-49 w słoikach już na żółtych,Simson sr2 1958(paragon zakupu) Tata
Ozzy
Fundator
Motocykl: Iż-49
Posty: 1115 Skąd: Jarosław/Szczecin
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015
Hahahahah, czeski liczniki a na pewno wskazówka. U mnie to samo więc od razu rzuca się w oczy
W Twoim szkle czytelniejsza skala i cyfry, ja mam grawerkę na szkle od jednego z kolegów z naszego forum.
Tak powinien wyglądać oryginał.
_________________ИЖ 49K 1957 DKW NZ 350-1 1944 ИЖ 49 1951
Peterispetro
Motocykl: Iż-49
Posty: 7 Skąd: Latvia
Wysłany: Czw 21 Sty, 2016
nickeledon napisał/a: Peterispetro napisał/a: Что za подшипников коленчатого вала
NA 4905
Obrazek
Obrazek
Achtung! ! Uwaga!
Obrazek
Obrazek
Gaca napisał/a: Otwór ten pełnił funkcję komory na cyjanek potasu, który podczas beznadziejnej awarii (zatarcie uniemożliwiające dalszą jazdę) należało zażyć by nie narażać się na konsekwencję porzucenia pojazdu
Gaca poszedł po bandzie, tak mi do głowy przyszło, że w radzieckim wojsku sprawę rozwiązywali granatem (niet motocykla i kierownika), ale wiadomo tchórze to nie byli
Коренных подшипников, как восстановить?
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3826 Skąd: Słupsk
Wysłany: Pią 22 Sty, 2016
Peterispetro napisał/a: Коренных подшипников
Какой подшипник?
Peterispetro napisał/a: как восстановить?
ремонт ?
Peterispetro
Motocykl: Iż-49
Posty: 7 Skąd: Latvia
Wysłany: Pią 22 Sty, 2016
nickeledon napisał/a: Peterispetro napisał/a: Коренных подшипников
Какой подшипник?
Peterispetro napisał/a: как восстановить?
ремонт ?
коленчатый вал кланы
http://izhmoto.pl/album_pic.php?pic_id=5850
подшипник для кланa
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3826 Skąd: Słupsk
Ozzy
Fundator
Motocykl: Iż-49
Posty: 1115 Skąd: Jarosław/Szczecin
Wysłany: Pią 22 Sty, 2016
nickeledon , może w tym roku zawitasz na Zlot DKW do Zagórza?
Tu temat ładnie leci a u nas zastój od czerwca 2014
_________________ИЖ 49K 1957 DKW NZ 350-1 1944 ИЖ 49 1951
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3826 Skąd: Słupsk
Wysłany: Pią 22 Sty, 2016
Ozzy napisał/a: zawitasz na Zlot DKW do Zagórza
Zobaczymy, może uda się kogoś z północy oddelegować, tym bardziej, że Dykta niedługo powinna być już pełnoprawnym użytkownikiem dróg
Ozzy napisał/a: Tu temat ładnie leci a u nas zastój od czerwca 2014
No widzisz, ale już podnoszą się głosy, że za dużo śmiecę, więc kto wie...
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3826 Skąd: Słupsk
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016
Cóż, karty zostały rzucone ...
Ozzy
Fundator
Motocykl: Iż-49
Posty: 1115 Skąd: Jarosław/Szczecin
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3826 Skąd: Słupsk
Wysłany: Sob 26 Mar, 2016
Gdy czasami w rozmowach opowiadam, że trafiają do mnie najczęściej tylko przypadki ciężkie lub w stanie agonalnym, większość kiwa głowami niby ze zrozumieniem a w duchu chyba myśli " e tam ojciec przesadzasz" Jedno zdjęcie warte więcej niż tysiąc słów, ale i tak najlepiej zobaczyć to na własne oczy.
DKW NZ 350-1 czyli żeliwo.
jarcco
Motocykl: Iż-49
Posty: 1323 Skąd: Lublewo Gdańskie
Wysłany: Sob 26 Mar, 2016
Eee tam! Przesadzasz ojciec.
W niemieckich sprzętach już od przedwojnia się nie wymieniało łożyska stopy. Tak jak dziś oleju w skrzyni Passerati.
A że karter pęknięty... inaczej co by tam remontować?
_________________ jarcco
sławek
Motocykl: Iż-49
Posty: 147 Skąd: Krasnystaw
Wysłany: Sob 26 Mar, 2016
Identyczy sposób naprawy wału korbowego posiadałem w silniku bk 350. Wał dodatkowo posiadał skrócone (przecięte i pospawane) korbowody pod tłoki z Jawy 175. Po wnętrzu silnika widać było, że był eksploatowany.
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3826 Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie 27 Mar, 2016
Czyli co ? Nie marudzić tylko składać i jeździć
Darek
Fundator
Motocykl: Iż-49
Posty: 442 Skąd: Aleksandrów
Wysłany: Nie 27 Mar, 2016
Oj tam, oj tam! Wał jeszcze polata (panie, prawie nówka!). A te "drobne" szczerby na karterach? Trochę grubsza uszczelka na "sylykon" i będzie OK!
_________________ Denerwować się to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.