No dobra, pierwsze zdjęcie mogło być fotomontażem, ale odbicie kartki w zbiorniku już trudno podważyć. Kto jest mistrzunio? - Ty, kto jest cienias? - ja/my
_________________ Iż Planeta '63, ...
Ostatnio zmieniony przez Spiker Sro 17 Sty, 2018, w całości zmieniany 1 raz
Kto jest mistrzunio - Ty, kto jest cienias - ja/my
Ale dlaczego w takich kategoriach od razu? Ja nie próbuję nic udowadniać, ani nikogo nie deprecjonuję przecież.
Zmieniłem emotikona na właściwszego (przecież wiesz, że zazdroszczę postępów i dlatego lekko się droczę ). A tak naprawdę mocno kibicuję.
Kontynuując działania zaczepne, powiem, że cieszy mnie to co napisałeś komentując remont Matchlessa w innym wątku "nie gonisz na złamanie karku i widzę, że każda decyzja jest przemyślana" ...
Ta "choroba wodorowa" raczej dotyczy samej warstwy ocynkowanej, więc sprężyna nie powinna pęknąć tylko cynk się będzie łuszczył. W stal wodór nie powinien wnikać.
_________________ Denerwować się to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
Ta "choroba wodorowa" raczej dotyczy samej warstwy ocynkowanej, więc sprężyna nie powinna pęknąć tylko cynk się będzie łuszczył. W stal wodór nie powinien wnikać.
Niestety wnika. Najpierw atomowy, później albo się rozpuszcza tworząc roztwór albo gromadzi się w postaci cząsteczkowej w defektach strukturalnych. Zauważ, że dla wszystkich procesów spawalniczych stosuje się osłonę ciekłego jeziorka (otulina, gaz), min. przed wodorem.
http://galwanotechnika-la...cynkowanie.html
Znalazłem coś takiego w necie, co potwierdza to, czego uczyli na Polibudzie. A tam mówiono, że choroba wodorowa dotyczy głównie miedzi i jej stopów, cynk w jakimś zakresie też się łapie. Mimo to masz rację, lepiej się zabezpieczyć niż się potem po głowie drapać. Diabeł tkwi w sformułowaniu z artykułu, że "po odpowiedniej obróbce ..."
Ahoj
_________________ Denerwować się to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
Na której? W Iżu bezgumowa, w Puchu puchowa, w Besie besowa, w eMzecie emzetowa (chyba)
jarcco napisał/a:
Jeśli dobrze widzę oddałeś je do cynkowania.
Ale niektóre są nówki nieśmigane. Co do tej kruchości to mam wrażenie, że gdy element jest mocno skorodowany i ma głębokie wżery, to ta kruchość jest większa.
[ Dodano: Pią 19 Sty, 2018 ]
Wysokie napięcie!
Cewki oznaczone są z jednej strony czerwoną kropką i mają inne numery (5 i 6). Czyżby były lewe i prawe?
Przyszła paczka z precjozami.
Odremontowałem nawet amortyzator skrętu, jakby się komu z koszem zamarzyło latać.
Trochę super glue i po sprawie.
Złożyłem siedzenie pasażera. Podczas tej czynności to przydałyby się jeszcze ze cztery ręce. Serio, kto nie składał to nie uwierzy.
Zainstalowałem również nowe łożyska główki ramy.
Co mnie martwi to chromowane miseczki, nie wiem czy kulki nie wycisną tego chromu i się nie zacznie łuszczyć. Ifiarze coś wiedzą?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach