okazało się, że w każdym awo zużyty jest ślimak licznika na zabieraku napędu, więc postanowiłem zregenerować go przez napawanie, przetoczenie oraz ponowne nacięcie zębów.
tutaj widoczna jest przygotówka gotowa do nacinania zębów oraz wzorzec
_________________ prototypownia-janicki.blogspot.com IŻ Ju, MZ250, Junak, Romet760, 50T1, 710, Jawa 353, SHL M11, M06, WFM, WSK B3, 64, Z2, 2xGil, M06L, Pak, M21, S1, S2, H-D Evo, H-D Ironhead, Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24 i inne
Mi sie otwiera a na forum załadować zdjęcia nie moge... abonamentu żadnego nie płaciłem.
To ciekawa tabelka, ale ktoś mógłby przetłumaczyć bo po niemiecku czytam słabo. W '"moim" awo było przełożenie 16/8 oznaczone O, czyli właściwe do sport solo. Spotkałem sie jeszcze z wersją X i K ale że jest ich aż tyle !
Włożenie trybów nie od pary było by moim zdaniem niemożliwe, ze względu na niemożność zazębienia lub skutkowało by skaczącą pracą licznika od razu. W moim przypadku tryby były od kompletu a zużycie spowodowane było tarciem przy braku smarowania. Brak smarowania był spowodowany małą ilością oleju w skrzyni. Napęd licznika jest na samej górze we wnęce za łożyskiem i ma bardzo utrudniony dostęp mgły oleju. Oryginalne łożysko na wałku wyjściowym z koszykiem z plastiku "pełnym" skutecznie blokuje rozbryzg oleju w to miejsce. Myśle że napakowanie w tą wnękę smaru nie było by złym rozwiązaniem.
P.S. Tyle kłopotów, a wystarczyło dać napęd z przedniego koła jak w iżu
_________________ prototypownia-janicki.blogspot.com IŻ Ju, MZ250, Junak, Romet760, 50T1, 710, Jawa 353, SHL M11, M06, WFM, WSK B3, 64, Z2, 2xGil, M06L, Pak, M21, S1, S2, H-D Evo, H-D Ironhead, Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24 i inne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach