Przymierzam się do kupna IŻ49 i przeglądając ogłoszenia ten chyba najbardziej mi odpowiada, którego znalazłem w ogłoszeniach na FB.
Cena: 5300
rok. prod. 1952r
Posiada papiery, niby nie odpalany ale silnik kręci i biegi wchodzą. Po samych fotkach co rzuca się w oczy to uszkodzony bak oraz tylna lampka od...
Brać go? Czy dołożyć i szukać czegoś innego? Bo chyba w tych pieniądzach to nic lepszego nie znajdę?
Nie takie strucle na tym forum pokazywano i zrobiono z nich cacka-cukierki. Przednia lampa od czapy - ani chybi ruski bokser, bak do sie zrobić, tuby tłumików poobijane, ale to też do wyklepania, kierownica jakaś taka chyba nie Iżowa, podobnie jak uchwyty. Wajcha kopniaka chyba od 56-tki, a cylinder bezzaślepkowy to chyba od późniejszego typu co by wskazywało na robiony remont. Brakuje dźwigienki odprężnika, przełącznik świateł od bokserów i nie widać napędu licznika ani linki. Czyli tak +/- 90 % kompletności. Ciekawe w jakim stanie prądnica i zawartość puszki prądów.
Na tym forum znajdziesz wszystkie potrzebne informacje, dobrzy ludzie Ci podpowiedzą czego szukać, a czego unikać. Pozdro.
_________________ Denerwować się to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
Jak żyć Troszkę też siedzę w temacie VW Garbus i tam też same ulepy tylko jeżdżą Jeszcze nic nie kupiłem więc szukam dalej ale tego jeszcze nie skreśliłem z swojej listy.
To już tyle sobie życzą za taki stan?
Za moich czasów...
Za 5 tyś można lepiej trafić.
Dzięki za wszelkie propozycje ale jednak ponad 10k złociszy nie mam na wydanie. Więc ten ulep niestety tak mnie się wydaje że jest wart swojej ceny. Z czasem będę się starał zrobić a niego cukiereczka
Darek napisał/a:
Nie takie strucle na tym forum pokazywano i zrobiono z nich cacka-cukierki. .
Dzięki Darek za te słowa otuchy i wyszczególnienie co z ulepem jest nie tak, bedzie podstawa do zbicia jeszcze ceny
Cały czas liczymy, że kiedyś będzie taniej... Otóż: nie będzie! Natomiast na pewno będzie: drożej. Dlaczego? Bo tak jest zawsze i wszystko zmierza w tą stronę. Oczywiście można się łudzić i mieć nadzieję.
Po prostu zrób rachunek w skarbonce i bierz się do dzieła. Lub czekaj, czekaj...
Skrzydlaty, święte słowa! Zawsze albo za drogo albo za duże braki albo coś innego. Oczywiście pomijając faktycznie totalne buble, to jak piszesz trzeba coś kupić możliwie jak najlepszego i zakasać rękawy i działać.
_________________ IFA BK350 1956 x 2,DKW LUXUS 200 SPEZIAL 1930, DKW SB200 1936,DKW SB200 1937,HD softail haritage EVO i trochę części do dkw SB250
To się ciesz, bo lista niezgodności w tym motocyklu jest dłuuuuga. Gdyby odkręcić z niego wszystkie graty niepasujące do tego modelu to może by została rama na kołach. Serio, szkoda nawet czasu na wyliczanie wszystkiego.
Kierownica z osprzętem i pokrętło amortyzatora 1 tys.
Lampka tył 300 zł
Kopniak 150 zł
Puszka prądów 500-700
Kombinowany przód i centralka
I oczywiście całkowita renowacja, bo to jeździć nie będzie.
[ Dodano: Pon 13 Maj, 2019 ]
PS to tyle co można dostrzec na zdjęciach, a ile patentów zostało zastosowanych to się dopiero dowiesz...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach