A ja napiszę, że pytanie nie ma sensu... Bo w zależności od tego, czy będziesz chciał robić sam w domu, czy oddasz do jakiegoś mechanika, czy zrobi ci to kumpel, to już cena będzie sie sporo różnić. Kolejną sprawą, to czy będziesz to robił dla siebie, czy jakby miało iść na sprzedaż. Czyli porządnie, czy nie. Dalej, czy przy okazji zechcesz poprawić co nieco w silniku? I co to znaczy, czy sie opłaca? A jaką masz alternatywę dla remontu kapitalnego silnika?
pawlaczyskis [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2007
Mi się wdaje, że jeżeli robić to tylko dobrze.
A alternatywa to pewnie zakup silnika.
No ale zobaczymy co nam kolega powie...
Posty: 0
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2007
Silnik raczej będę remontował dla siebie , ale kiedyś napewno go sprzedama a narazie będę chciał sobie pośmigać na nim. Napewno są do wymiany simeringi i łożyska i napewno musze zrobić regeneracje wału bo w pewny momencie chodzi ciężko a w pewnym lżej. Musze kupić tłok i pierścienie na nominał.
A co się opłaca z tuningować żeby lepiej jeszcze chodziła ??????
Posty: 0
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2007
pawlaczyskis ===> aaaa ile będziesz chciał za taki silnik ????
pawlaczyskis [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2007
To zależy jeszcze czy silnik ma mieć polerke dekli...
A jeśli chcesz zwiększyć moc to zbytnio nie zaszalejesz. Po pierwsze to sprawdź stan cylindra czy nie ma progu! To podstawa. Po drugie poszukaj w internecie poradnika "Tuning WSK" w google i masz.
Ale moim zdaniem tuning to można robić w sportowym samochodzie, a nie w zabytkowym motocyklu, bo to nie o moc i prędkość tu chodzi...
Posty: 0
Wysłany: Nie 08 Kwi, 2007
Polerki raczej nie będę robił bo ta WSK-a ma jeździć a nie stać że bym sie na nią patrzył , a cylinder jest ok , głowica też jest orginalna a nie jakaś planowana i nawet ładnie to chodziło ale musze łożyska powymieniać i zimeringi.
Posty: 0
Wysłany: Czw 19 Kwi, 2007
WSK złożona i smigam sobie już nią , leci tak koło 80
Do pawlaczyskis - a w tych silniczkach bedziesz regenerował wały? Ile kosztował by taki silniczek bez polerki dekli (polerowanie to niszczenie oryginalnej faktury silnika - tjuning po prostu)
_________________ Iż49
pawlaczyskis [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Czw 19 Kwi, 2007
Będą dwa silniki. Jeden wał był regenerowany, a drugi miał mały przebieg i jest ok więc nie było potrzeby regeneracji.
Silniki są prawie złożone, zostały kosmetyczne sprawy i jeszcze trzeba je odpalić.
Co do ceny to na Allegro zacznę od 100zł. Jak coś to dam znać w temacie, że mam już je do sprzedania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach