IZHMOTO.PL - Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ
IZHMOTO.PL Strona Główna
Pomoc Statystyki Szukaj Użytkownicy Grupy Galeria Rejestracja Profil Sprawdź Wiadomości Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Luźna sprawa Izosława
Autor Wiadomość
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 22 Cze, 2007   Luźna sprawa Izosława

Dałem do hyde parku bo to luźny temat. Wczoraj zabrałem sie za instalacje zapłonową w mojej 49, kupiłem go z regulatowrem napięcia od jakiejs jawy, cewka butelkowa jakas polska. Wykryłem kabelek od przerywacza i po jakimś czasie dłubania zaimprowizowałem instalację, mam już iskrę. Troche słaba ,ale za to koloru niebiesko-białego. Moto nie chce zagadać, nawet jak podlałem pod świecę, gaźnik sie przelewa,dziwna sprawa, nawet raz nie pyknął, a przed rozebraniem u poprzedniego własciciela zapalał. Co radzicie koledzy?
 
 
 
pawlaczyskis
[Usunięty]

Posty: 0
Wysłany: Pią 22 Cze, 2007   

Kopiesz kopiesz... Wykręcasz świecę i jest? Zalana? Sucha? Jeśli sucha to coś nie tak z paliwem. Jeżeli mokra to coś nie tak z iskrą. Logiczne :D Jeżeli to ta druga opcja, to zapłon. Może do dupy świeca itp itd.



Takie moje skromne zdanie. Ostatnio to przeżywałem w komarq. Nie mógł zassać paliwa do cylindra tylko wypychał przez gaźnik do filtra powietrza... No ale jeździ :D Sam nie wiem jak to się stało :D :P
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 22 Cze, 2007   

Świeca była sucha to podlałem pod świecę bezpośrednio, zadnego efektu, wtedy po wykręceniu była mokra :? dalej jestem w kropce, kombinuje dalej
 
 
 
Błażej


Motocykl: Iż-49
Posty: 726
Skąd: Oława
Wysłany: Pią 22 Cze, 2007   

Kolor iskry nie do końca świadczy o jej "dobroci". To nie jest tak, ze niebieska jest dobra, a innego koloru zła.

Na początek radził bym ci odpalić motocykl na jakimś zewnętrznym źródle zasilania. Cewka ma dwa wejścia: zasilanie i przerywacz. Dopnij sie z jakimś przewodem do zasilania, masę podaj na masę silnika i podaj zasilanie z zewnętrznego akumulatora (nie prostownika, bo ten daje "dudniące" napięcie). I probuj odpalić sprzęta. Jak zagada, to bierz sie za resztę instalacji. I powtarzam to nie pierwszy raz: uruchamiaj ją stopniowo: zapłon, oświetlenie, sygnalizacja, ładowanie. A nie wszystko na raz, bo wtedy pojawiają się problemy.

Sprawdź jeszcze dysze w gaźniku i stan pływaka i przepustnicy.
 
 
 
tybusz
Fundator


Motocykl: Iż-49
Posty: 1153
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 22 Cze, 2007   

podobnie było u mnie -iskra jest a aku wskazuje na mierniku 5,5

niby wszystko ok . Obleciałem wszystko (jakbym czytał w myślach Błażeja :wink: ) junior rzutem na taśmę zaproponował doładowanie akumulatora i stał się cud :D .Teraz wystarczy ,że uruchomię sygnał i wiem co trzeba zrobić :) Dodam że mało jeżdżę i aku choć nowy ,muszę częściej ładować .
_________________
ИЖ-49 z 1956, Junak M10
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Iż a sprawa polska
edig Hyde Park 10 Wto 07 Paź, 2008
edig
Brak nowych postów Dziwna sprawa części
jacekpolak111 Ogólne 16 Sro 27 Maj, 2009
Suchy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna