IZHMOTO.PL - Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ
IZHMOTO.PL Strona Główna
Pomoc Statystyki Szukaj Użytkownicy Grupy Galeria Rejestracja Profil Sprawdź Wiadomości Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
MW 750
Autor Wiadomość
Arkos
[Usunięty]

Posty: 0
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   MW 750

Słuchajcie ostatnio wpadła mi w ręce, nie pali skubana "gdzieś w niewyjaśninych okolicznościach" jak mi to facet powiedział iskra znikła. Macie może jakieś namiary na bardzo podobne forum jak nasze tylko do boxerów, bo jeszcze może bym jakiś las nią zaliczył w tym roku :) .
 
 
Voron


Motocykl: Iż-56
Posty: 124
Skąd: Ogrodzieniec
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

wejdź na http://www.redmotorz.pl tam jest forum o boxerach ale chyba trzeba zaplacic kase zeby z niego korzystac :?
_________________
Iż 56 1958r, Yamaha xv 1600
 
 
Wojt@s


Posty: 586
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 05 Sie, 2007   

Arkos pisz tutaj, nie tylko ja mam boxera na tym forum.



Ogólnie z tego co piszesz to masz emwiaka, pewnie 6V, z ręcznym przyspieszeniem zapłonu. Przeczyść platynki , zobacz w jakim stanie palec rozdzielacza, pewnie ta blaszka wtopiona w ebonit zaśniedziała i gubi iskre. Załóż świece briska 14YC , zbliżone oznaczenie. Na nich boxery świetnie palą, choć za zimna do urala ale w dolniaku w sam raz, albo na zwykłych ruskich świczkach.



Sprawdź jeszcze połączenie główne na stacyjce: zacisku od regulatora z kablem od cewki i prądnicy. Tam ta blaszka łącząca płn z poł stacyjki lubi się nie doginać i przez to gubi iskre, przeczyść styk łączący.



Częstym przypadkiem też jest padnięcie uzwojenia na cewce, taj jak było w mojej kaśće, nowa cewka i stacyjka i po problemie. Co do redmotorz to ja mam troche inne zdanie, lepsze ogólno-polskie forum motocyklistów.



Acha tu masz stacyjke: zrób taki mostek gdyż tamta blaszka często pada.

http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/d67.jpg
 
 
 
Arkos
[Usunięty]

Posty: 0
Wysłany: Pon 06 Sie, 2007   

No i po krzyku :) , krzyk to teraz sasiadów słychać :P . Już u mnie nawet policja była zwrócić mi uwagę że niepowinienem tego sprzętu używać w pewnych okolicznościach :) (2 w nocy). A tak wogule to mam ich w dupie, przewody i świece wymieniłem problem znikł. Pięknie pali, a że pali dużo to własnie tego weekendu miałem okazje się przekonac :P . Wielkie pozdro i dzięki za help.
 
 
Wojt@s


Posty: 586
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 06 Sie, 2007   

Co do spalania to MW powinno w ciezkim tereni max 10 literków brać. Jak troszke chcesz pod-inwestować to zakup gaźniki Ukraińskie Prokar <nazwa w podobie> model k-68 z okrągłymi przepustnicami i redukcje pod dolniaka. Wszyscy sobie chwalą i spalanie nawet o 2, 3 litry potrafi spaść. Pozdro
 
 
 
Arkos
[Usunięty]

Posty: 0
Wysłany: Pon 06 Sie, 2007   

Tak slyszalem o tych gaźniczkach, to bedzie pierwsza inwestycja, te kwadraty to na pierwszy rzut oka wygladają jak z dobrego filmu scine fiction oj dobrze że te motorki teraz głównie ze wschodu na zachód trafiają. Pozdrowionka.
 
 
Wojt@s


Posty: 586
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 13 Sie, 2007   

Jaki masz dokładnie model gaźników?? bo ja mam w kaśce k-302 z oddzielnymi komorami pływakowymi (nie wymienne stronami) i jak dobrze nie zalejesz ich to nie odpalisz, wylatane straszliwe.

Acha pozatym moja kaśka teraz , po wymianie cewki bo padło uzwojenie ładnie zapaliła. Słychać klaskanie lewego tłoka, myślałem że to zawór wydechowy wcześniej ale po regulacji nie znikło.

http://pl.youtube.com/watch?v=-Uxzlh04bCc

Tak pozatym w listopadzie ruszam z remontem, teraz tylko troche kasy odłożyć musze.
 
 
 
Arkos
[Usunięty]

Posty: 0
Wysłany: Wto 14 Sie, 2007   

Mam dokładnie takie same jak piszesz, z odpalaniem nie mam problemu pięknie chodzi, wymieniłem swiece to i teraz ładnie przepala. Ale testowałem 100km przyjemności bez ekstremów to mnie 40zł kosztuje :) niżej już nie zejde bo z mocy schodzi. Wiesz nie wiem jakie to ma znaczenie co do twoich stuknięć ja leje komponęty przeciwstukowe do tego dziada :) ciszej troszke chodzi silniczek(nie słysze metalicznej pracy). to specjlnie nie zwiększa kosztów eksploatacji jeśli ci motor 10/100 pali :P . A jeśli chodzi o kase, kurde części to już ustawiły sie na takim ciekawym poziomie że z któregoś będe musiał zrezygnować. A szkoda by było żeby jakiś ogrodnikspawacz ją na miernej klasy choopera przerobil
. Chyba że Iż-a opierdole( Co ja gadam NIGDY :wink: )
 
 
Wojt@s


Posty: 586
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 14 Sie, 2007   

U mnie ten metaliczny dzwięk to luźne (wyrobione) pierścionki na lewym tłoku. I tak będzie generalka i tak więc się nie przejmuje. Części masz racje są drogie bo za kąplet gaziorków prawie 230zł. Ale ważne że reszta tania bo koła rozrządu 100zł , krzywka 60zł itp. Więc to nie jest kosmos, ale przy generalnym remoncie suma wychodzi ogromna. Arkos wrzuc jakieś foteczki tego twojego mwiaka. Pozdro
 
 
 
Arkos
[Usunięty]

Posty: 0
Wysłany: Wto 14 Sie, 2007   

Jak tylko bede na miejscu to cyknę pare fot bo pod domem w garażu to małe bydle już sie nie mieści, więc trzymam ze 20km od miejsca zamieszkania i to jeszcze w tą strone gdzie zawsze nie mam po drodze :P . Pozdrawiam.
 
 
Arkos
[Usunięty]

Posty: 0
Wysłany: Sro 26 Wrz, 2007   

Jako że miałem troszkę czasu, to porobiłem zdjęcia trochę podregulowałem, i pośmigałem pięknie chodzi. I jakaż przyjemność z jazdy z zaprzęgiem po niewygodnym terenie :) .



Okazało sie że jest on w świetnym stanie technicznym, no i przydało by się go trochę umyć :) :

http://img505.imageshack....20907010jk3.jpg



http://img338.imageshack....50907017fw6.jpg



No i przed odlotem



http://img338.imageshack....50907021af1.jpg



Już nie mogę się doczekać prawdziwie błotnych dni, jak ja go na tych polach błotem upier... brudze :) . Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna