IZHMOTO.PL - Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ
IZHMOTO.PL Strona Główna
Pomoc Statystyki Szukaj Użytkownicy Grupy Galeria Rejestracja Profil Sprawdź Wiadomości Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Iż 350
Autor Wiadomość
Błażej


Motocykl: Iż-49
Posty: 726
Skąd: Oława
Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   Iż 350

Oto sztuka, na widok której mcfragowi się włos na głowie zjeży:
http://oppozit.ru/article1672.html


Mają pomysły chłopaki :D
 
 
 
Michał


Motocykl: Iż-56
Posty: 2449
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   

Mają rozmach skurwysyny...



:wink:
 
 
roman


Motocykl: Iż-56
Posty: 326
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   

Ładny rozmach mają ...
_________________
ИЖ 56 - 1958r
 
 
 
piotr


Motocykl: Iż-56
Posty: 275
Skąd: Chodzież
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

tu się nie ma o co włos jeżyć na głowie, tak się robi na całym świecie, w DDR się tnie awo, w angli triumphy a w stanach harleye, wole coś takiego niż oryginalny ale byle jak wyremontowany i pomalowany oryginał, ten 350 jest piękny i dziewucha niczego sobie
_________________
ИЖ 56 '58 не ходит
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1794
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

Dobrze, że nie chopper. Takie coś moim zdaniem nie ma sensu, bo poco niszczyć zabytkowy motocykl taką skalą przeróbek, skoro można zrobić moto w identycznym klimacie od podstaw. Sztywna rama itp. Jak już niektórzy na forum myśleli. Mi chodzi po głowie, rama dniepra z silnikiem VW 1600 :twisted:
 
 
 
Maniek G


Motocykl: Iż-49
Posty: 420
Skąd: Włocławek
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

Mam takie dwa silniki, ale nie polecam, znacznie lepszy i bardziej podatny na tuning jest silnik 1300, jak ognia należy unikać silnika 1500 :wink:
_________________
iż49, garbus 1600, Simson SR2, Honda VT1100 i inne
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1794
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

Mniemam, że silnik vw 1300 boxer dlatego jest lepszy pod tym kątem bo jest mniejszy i lepiej mieści się w ramie? A co dolega 1500?
 
 
 
Maniek G


Motocykl: Iż-49
Posty: 420
Skąd: Włocławek
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

W wielkim skrócie - 1300 był trwały, łatwo do niego zastosować rozdzielny układ dolotowy, posiadacze 1600 powinni mieć własny CPN, 1500 to pomysł z Meksyku i Brazylii, no i jakość taka sama :wink:
_________________
iż49, garbus 1600, Simson SR2, Honda VT1100 i inne
 
 
 
Błażej


Motocykl: Iż-49
Posty: 726
Skąd: Oława
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

To w takim razie 2.0 z wtryskiem z transportera :D

A wracając do motocykla, to widywałem unowocześnione klasyki - dodany hamulec tarczowy, zmieniona elektryka (lampy, dodane kierunkowskazy, przerobiony zapłon...) i inne przeróbki. Jak przeróbka była wykonana w klimacie, to czasem można było odnieść wrażenie, że tak było od początku i tak ma być.

I tu ścierają się dwa podejścia do klasyków: ścisłe trzymanie się oryginału, nawet w metodach naprawczych i zastosowanych materiałach (jak na przykład ołowiowanie blacharki zamiast szpachli) i pozostawienie wszelkich bolączek i wad pojazdu - bo tak było. Oraz druga szkoła - nie czyniąc gwałtu unowocześnienie konstrukcji i poprawienie jej własności (np. zastosowanie nowoczesnego alternatora w miejsce prądnicy, elektroniczny zapłon, zastosowanie materiałów takich jak teflon, których wtedy nie znano).

Ja jestem zwolennikiem tej drugiej szkoły, bo nie po to ktoś wymyślił postęp, żeby z niego nie korzystać.
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1794
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

Maniek G napisał:
W wielkim skrócie - 1300 był trwały, łatwo do niego zastosować rozdzielny układ dolotowy, posiadacze 1600 powinni mieć własny CPN, 1500 to pomysł z Meksyku i Brazylii, no i jakość taka sama :wink:


Hmm na forum redmotorz był gość z ruskiem 1600vw, nie pisał ile piło. Ale seryjny garbuch chyba w 10 się mieści. A w takim rusku 1,6 gazu chyba dodawać nie trzeba, moment obrotowy pewnie troszeczkę większy niż w 750 :idea: :idea:
 
 
 
Hardcor


Motocykl: Iż-49
Posty: 453
Skąd: Lublin
Wysłany: Sob 31 Sty, 2009   

1,6 i pali 10L/100

Stary toż to masakra jakaś

Moje Subaru 2.5 tyle pali.

A 350 po tuningu - śliczna
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1794
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob 31 Sty, 2009   

Ale garbus z silnikiem 1,6 czy motocykl z silnikiem vw 1,6?
 
 
 
mcfrag
Fundator


Motocykl: Iż-49
Posty: 3301
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: Pon 09 Lis, 2009   

Po jakimś czasie Iż 350 tajemniczo postarzał się o 10 lat, przy okazji zamieniając się w NZ z 1940 roku. To definitywnie wyjaśnia kwestię, dlaczego sztywnych izy coraz mniej, a NZ staje się coraz bardziej pospolitym wózkiem :)

http://tiny.pl/hxgmv
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna