Uważam, że każdy odnowiony moto super wygląda pod warunkiem braku drastycznych przeróbek w wyglądzie zewnętrznym. Moto na zamieszczonej fotce jest jak najbardziej fajny. Ma swój styl, kolorek jest super. Jeżeli kiedykolwiek kupię kolejnego Iża i będzie powiedzmy w kiepskim stanie (świecidła i lakier) to idealnym wyjściem będzie zrobienie go na wojskowo, duzo taniej wyjdzie.
O wojskowe gadzety pytaj Wojtasa, kiedyś zamieścił foto stacjonującego wojska moze ma więcej takich rzeczy, interesi się bunkrami i militariami.
Ja też bym przybył na czas, gdzybym miał blizej....a propos, mam dylemat, nie wiem jak mam robic iża 350, na cywil, czy na wojskwo (czyli DKW na panzergrau), zarówno ta i inna kwestia ma zalety, ale naprawde nie wiem
Wal na cywila...mysle ze bedzie sie ladniej prezentowal
Podjąłem decyzje że robie na Wojo, pewien koleś powiedzial mi że jest zapotrzebowanie na sprzety do grup rekonstrukcyjnych, a zresztą nie robilem jeszcze nigdy na Wojsko.
Postaram sie zeby iż był zbliżony do DKW, które jest na zdjeciu wyżej.
Spoko spoko, widzialem je, puszki to ostatecznosć, pierw trzeba w miare skompletowac motor i doprowadzic do stanu użytkowalności a potem myśles o wyposażaniu "frontowym"
Mam dużo czasu na niego, ale chcialbym zeby był juz w kawałku na wiosne, lakier nie ważny, jak dla mnie moze być w czarnym matowym podkladzie, byle by jezdził i był bezawaryjny
Dzisiaj jeździłem jeżem, coś wspaniałego jest no prawie ukończony kwestia tej przedniej lampy o której pisałem, jazda nim dostarcza o wiele więcej przyjemności niż jazda jawą, jest silny jak tur pomimo że ma mniej koni niż jawa, która posiadam, pali od pierwszego - drugiego kopa, wspaniała sprawa, z palenia Iża nagrałem krótki 3 częściowy filmik, ale niebardzo wiem jak go zamieścić, cześci mają rozmiar odpowiednio 75, 71 i 21 około 5 minut w sumie
Kolejna osoba tknięta urokiem jazdy "49" jezeli chodzi o mnie to chyba najlepiej mi sie jeżdziło iżem, nie powiem, SHL M04 też sie jeżdzi zajebiscie, ale iż jednak jest wiekszy i wygodniejszy, wiec jak narazie to on zajmuje pierwsze miejsce... mozliwe ze zmienie zdanie jak sie przesiade na iża z trapezem ale do tego jeszcze długa droga, tymczasem pozostaje mi ujeżdzac moją "49"
Tak trzymaj Weteran No i wielkie Gratulacje Powinienec przykopcic coś, bo iż juz zajarał
Ja też miałem przyjemność pojeździć moją żółtą skarpetką. Chmura dymu normalnie zasłona , wylatany cylinder, gaźnik lejący;] ale jechał. I to kocham w ruskach;d
Powiem ze sam próbowalem w taki spsób to zrobic i powiem ze gówno, nie ma tam zadnego linku który bylby odpowiedzialny za video, czy za zamieszczny plik... gowno albo ja sie nie znam... NO GÓWNO!!!!!!!!!
Wojtas, zamiesc jakis maly pliczek wideo i powiedz kurna jak to sie robi po kolei, krok po kroku... krew mnie zalała normalnie, czekalem 20 min a moglem isc spac "0" />
To już jest dla tzw. ludzi o skrzywieniu półkul mozgowych. Proste ładne i przyjemne. Po wrzuceniu pliku pojawia się link przez który możemy ściagnąć. To jest ta sama strona gdzie były moje instrukcje wrzucane.
Gaca , mój dziadek mówił tak: jak gówno nie umie pływać, to mówi że woda za rzadka. hehe Pozdro
Posty: 0
Wysłany: Wto 21 Lis, 2006
już zamieszczam
z 3 czesci zamieściłem, najkrótszą ostatnią zajęło mi to 45 minut przy moim łączu 64 kb
1. wyprowadzenie Iża i odpalenie
2. próba startowania i wykrycie niewyregulowanego sprzęgła
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach