Ostatnia odsłona: M62 z IX 1962 roku. Zgodne numery, papiery itd. Duży regulator napięcia, gaźniki K38, przewężane lagi. Pod spodem farba oryginał, jest też paszport z fabryki. Koła na dużych łożyskach oraz skrzynia jak w M61, głowice starego typu z 2 żeberkami. Oryginalne klamki, stopki centralne i tarcza kotwiczna (pod wąskie lagi) uzupełnione, czekają w pudełku.
_________________ FLSTF`98, FLSTC`98, Indian Chief, Shovelhead Chopper, Yamaha XV 1700, SAM ZAP 1200, Ural M62 1962, M72N 1957, M72M 1956
Będę kibicować Ci odbudowy z uwagi na to, że sam mam zaprzęg.
Spróbuj zachować oryginalny lakier w tym motocyklu. Będzie się prezentować bardzo ładnie.
Rzadki model w nieskundlonej formie. Mnie osobiście nie podobają się wysokie błotniki z przodu, które zapewne bym przerobił na niski choć jestem ortodoksem.
_________________ "..wolność i przestrzeń niczym nieograniczona.."
Tak, tutaj akurat wszystko jest w oryginale (poza lakierem, który czai się jak widać na przebitkach). Kompletacja jest co do jotki z rocznika, nawet regulator jest datowany na 62 rok. Jedynie Dosyć niskie numery ramy 20XXX i silnika 21XXX. Raczej wczesny M62.
_________________ FLSTF`98, FLSTC`98, Indian Chief, Shovelhead Chopper, Yamaha XV 1700, SAM ZAP 1200, Ural M62 1962, M72N 1957, M72M 1956
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach