IZHMOTO.PL - Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ
IZHMOTO.PL Strona Główna
Pomoc Statystyki Szukaj Użytkownicy Grupy Galeria Rejestracja Profil Sprawdź Wiadomości Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
NSU 251 OSL
Autor Wiadomość
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Pon 26 Maj, 2014   

Dobrze Hrabio, zatem Tobie na pikniku dokleję na silnik szarego gluta. :letssin:
 
 
 
hrabia_T


Motocykl: Iż-49
Posty: 485
Skąd: Nowa Marchia
Wysłany: Pon 26 Maj, 2014   

Wypraszam sobie doklejać cokolwiek do mojego motocykla gdyż jest to twór szlachetny.
I żeby nie było budzi podziw i zainteresowanie porównywalne z odpicowanymi cacuszkami - co mnie niezwykle dziwi gdyz spodziewałem się kpin i drwin.
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Pon 26 Maj, 2014   

Dobrze, więc nie będę kleił i nalepsze gluty zabezpieczę w kolekcji, ale ciekawi mnie dlaczego forumowicze żywo komentujący moje poczynania z regeneracją kranika przed jego skutecznym naprawieniem nagle umilkli. :hmm:
 
 
 
nickeledon


Motocykl: Iż-49
Posty: 3826
Skąd: Słupsk
Wysłany: Pon 26 Maj, 2014   

Suchy napisał/a:
nagle umilkli.


Pewnie mają nadzieję, że puści po 1-2 dniach i nie będą musieli się kajać :D To taka taktyka na przeczekanie.
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Pon 26 Maj, 2014   

Pochowali się po kątach pod łożkiem i za zasłoną czekają aż mama nie będzie patrzeć. :rotfl:
 
 
 
Spiker


Motocykl: Planeta
Posty: 1414
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 28 Maj, 2014   

Suchy napisał/a:
Pytanie, do sceptyków wobec mojej drogi regeneracji kranika, dlaczego milczycie? :ok:

Sam chciałeś. :hihi:

Skoro Mietek za perfekcyjne repliki kraników bierze dwie stówy to ile może chcieć za wymianę korkowej uszczelki? Ale jak się na Mietka najeżdżało jak chciał pomóc to teraz wstyd zapytać? Nie znam bardziej uczynnej osoby (jak się dobrze z nim żyje). Więc nie ściemniaj, że "nie chcesz zawracać głowy", itp.

Po drugie załamałeś mnie tym silikonem. Nie od dzisiaj wiadomo, że do paliwa, zwłaszcza w miejscach gdzie występuje obrót elementów względem siebie przy skręcaniu stosuje się uszczelki FIBROWE (dokładnie katalogowo: 19 x 14,2 x 2,5) a nie "gambit". Notabene takie uszczelki fibrowe też mogłeś dostać od Mietka. Podobno można takie wyszukać też w sklepach z częściami do ciężarówek. A Ty znowu dziadujesz klejami.

Poprawny zestaw uszczelek powinien wyglądać tak:
_________________
Iż Planeta '63, ...
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Sro 28 Maj, 2014   

Szanowny Spikerze wielce mnie smuci, że sprawiłem Ci przykrość samodzielną naprawą kranika, wbrew Twoim zaleceniom i słusznej enesowej racji, bo inaczej byś się tak nie bulwersował tylko pogratulował udanej nietypowej naprawy.

Jak wy tam na waszym forum wzajemnej adoracji na mnie najeżdzacie to jest OK, ale ja nie mogę polemizować?

Poza tym z Mietkiem pisałem swego czasu w sprawie kranika, ale skoro wiesz lepiej czego ja się wstydzę a czego nie, to zapewne masz rację. Trochę nie rozumiem, dlaczego miałbym szukać możliwości naprawy na zewnątrz, skoro własnymi siłami dałem radę?

Poza tym abstarahując od ,,gluta", ale co za różnica z czego jest uszczlka, skoro działa poprawnie? Jednak specjlanie dla Ciebie mogę tego ,,gluta" usunąć.

Tak, więc Spikerze zachęciłeś mnie do powrotu na forum NSU, Twoją postawą i retoryką. Jednak jak mam wrócić na forum skoro się wstydzę bo na wszytkich ,,najeżdzam"? :hmm:
 
 
 
Spiker


Motocykl: Planeta
Posty: 1414
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 28 Maj, 2014   

"Ja tylko niosę pomoc" :puppyeyes:
http://www.youtube.com/watch?v=xp0aBKxqCrs
_________________
Iż Planeta '63, ...
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Wto 03 Cze, 2014   

W oczekiwaniu na tablicę wykonałem podstawę , kto zgadnie z czego?
 
 
 
nickeledon


Motocykl: Iż-49
Posty: 3826
Skąd: Słupsk
Wysłany: Wto 03 Cze, 2014   

Jak to wszystko spożyjesz to przez tydzień będziesz chyba trzeźwiał i nie pojeździsz. Ja tam wolałbym cieszyć się z jazdy :)
 
 
hrabia_T


Motocykl: Iż-49
Posty: 485
Skąd: Nowa Marchia
Wysłany: Wto 03 Cze, 2014   

JA tu widze gołym okiem z 18 litrów benzyny toż to z 350 km jazdy.
_________________
ИЖ-49 '57
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Wto 03 Cze, 2014   

AŻ WRESZCIE NADESZŁA UPRAGNIONA OD ROKU CHWILA!

Spokojnie, nie będę tego spożywał sam, na piątek juz są umówieni ,,pomocnicy". :mrgreen:
CDN...
 
 
 
nickeledon


Motocykl: Iż-49
Posty: 3826
Skąd: Słupsk
Wysłany: Wto 03 Cze, 2014   

Tak mi się nasunęło Teraz Kurczaczki Suchy pokaże :D
 
 
hrabia_T


Motocykl: Iż-49
Posty: 485
Skąd: Nowa Marchia
Wysłany: Wto 03 Cze, 2014   

Suchy weź te delikatesy na piknik to sie spożytkuje zgodnie z tradycją.
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 06 Cze, 2014   

Pozdrowienia z libacji alkoholowej przesyła tablica. (JEdyne zdjęcie nadające się do publikacji)


[ Komentarz dodany przez: mcfrag: Sob 07 Cze, 2014 ]
Post przeniosłem z Pozdrowień, tu pasuje zdecydowanie lepiej.
 
 
 
nickeledon


Motocykl: Iż-49
Posty: 3826
Skąd: Słupsk
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014   

Jak już Suchy wyleczysz kaca, to pamiętaj, że żółte zobowiązuje. To nie tylko przywileje ale i obowiązki.

Czekam na kolejne foty w temacie Pozdrowienia, z kolejnych setek i tysięcy bezawaryjnych wyjazdów, czego Ci oczywiście życzę. :thumbup:
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 11 Lip, 2014   

Nesio zrobił ostanio parę setek. Wczoraj zmierzyłem spalanie i wyszło ponad 4, ale po regulacji gaźnika od WSK dzisiaj spalił ok 3,6/100 więc ujdzie. Jednak, podczas dłuższych hamowań silnikiem czasem trzela w wydech. Tak na szybko, czy to źle, czy norma? Czy może trzeba coś podregulować?
 
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Nie 13 Lip, 2014   

Tak wygląda świeca po 100 km jazdy.

Doszedłem do odkrywczego wniosku, że może dysza w WSKowym gaźniku jest zużyta i dlatego mieszanka za bogata , więc zamontuję tą od nowego chińczyka.
 
 
 
Spiker


Motocykl: Planeta
Posty: 1414
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 14 Lip, 2014   

Suchy napisał/a:
Tak wygląda świeca po 100 km jazdy.
Doszedłem do odkrywczego wniosku, że może dysza w WSKowym gaźniku jest zużyta i dlatego mieszanka za bogata , więc zamontuję tą od nowego chińczyka.

Popróbuj jeszcze z innymi wartościami cieplnymi świecy. Czy gwint w głowicy jest oryginalny czy naprawiany? (ew. cofnięcie świecy). Poziom paliwa gra? Na ssaniu nie jeździsz?
_________________
Iż Planeta '63, ...
 
 
Suchy
Fundator


Motocykl: Junak
Posty: 1784
Skąd: Kielce
Wysłany: Pon 14 Lip, 2014   

Latałem chyba na F65. Dzisiaj zmieniłem dyszę i zobaczymy. A w liście do mnie idzie najcieplejsza NGK jaka jest dostępna. Na ssaniu nie jeźdzę bo w WSK 3 nie ma ssania. Za to mam problem z ,,uszczelnieniem" wyjścia wału na sprzęgło. Tzn oryginlanie jest tam gwint zębatki który pcha olej do środka, a przy łożysku w środku powinno byc takie kółko ,,przeciwolejowe". U mnie go nie ma. Jak się współczesnie ten punkt rozwiązuje? Podejrzewam, że w większych OSL jest tak samo.

[ Dodano: Wto 15 Lip, 2014 ]
Dzisiaj polatałem 20 km na nowej dyszy- świeca F65 czarna jak z komina. Iglica oczywiście na samym dole, ja już nie rozumiem... Poza tym wywala olej ze skrzyni korbowej do komory sprzegła. :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna