III zlot pojazdów zabytkowych w Kwidzynie
Autor
Wiadomość
Archi88
Motocykl: Iż-56
Posty: 1347 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Czw 15 Maj, 2014 III zlot pojazdów zabytkowych w Kwidzynie
_________________ IŻ-56 '62, Suzuki GSX400E '83
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3830 Skąd: Słupsk
Wysłany: Czw 15 Maj, 2014
Będziemy, będziemy
Archi88
Motocykl: Iż-56
Posty: 1347 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Sob 24 Maj, 2014
Zlot w Kwidzynie odbył się przy sprzyjającej pogodzie, odbyliśmy wycieczkę do pobliskiego zamku w Gniewie.
Nasze motocykle:
Zamek w Gniewie:
Widok z zamku:
Przyjemnie posiedzieć przy Iżu.
_________________ IŻ-56 '62, Suzuki GSX400E '83
cygan41
Motocykl: Iż-49
Posty: 85 Skąd: Kwidzyn
Wysłany: Sob 24 Maj, 2014
No i najważniejsze trofeum ze zlotu... to moja świeca w prawie książkowym kolorze chyba teraz juz wszystko ustawione w iżu na cacy
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3830 Skąd: Słupsk
Wysłany: Sob 24 Maj, 2014
Archi88 napisał/a: odbył się przy sprzyjającej pogodzie,
Ale powrót na północ to już był mały Armagedon.
cygan41
Motocykl: Iż-49
Posty: 85 Skąd: Kwidzyn
Wysłany: Sob 24 Maj, 2014
Pewnie dopadło was to co u nas teraz w Kwidzynie...
Archi88
Motocykl: Iż-56
Posty: 1347 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Sob 24 Maj, 2014
Warto dodać, że Cygan41 zdobył wyróżnienie za najciekawszy motocykl.
A co do świecowego trofeum to należy się nagana dla zakładu regeneracji gaźników w Puszczykowie.
_________________ IŻ-56 '62, Suzuki GSX400E '83
cygan41
Motocykl: Iż-49
Posty: 85 Skąd: Kwidzyn
Wysłany: Pią 30 Maj, 2014
Jeszcze 3 zdjęcia ze zlotu:)
A propo gaźnika to okazalo się, że iglica jest za długa i po opuszczeniu jej w skrajne dolne położenie opierała się na dyszy paliwowej, przez co przepustnica nie opadała tak jak powinna i nie szło ustawić wolnych obrotów.
nickeledon
Motocykl: Iż-49
Posty: 3830 Skąd: Słupsk
Wysłany: Pią 30 Maj, 2014
Archi88 napisał/a: należy się nagana dla zakładu regeneracji gaźników w Puszczykowie.
cygan41 napisał/a: że iglica jest za długa i po opuszczeniu jej w skrajne dolne położenie opierała się na dyszy paliwowej,
Robiłem tam kilka gaźników i doszedłem do wniosku, że jedyne co warto zrobić u Hetmana to nową przepustnicę.