IZHMOTO.PL - Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ
IZHMOTO.PL Strona Główna
Pomoc Statystyki Szukaj Użytkownicy Grupy Galeria Rejestracja Profil Sprawdź Wiadomości Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
[Planeta] Planetka po ojcu
Autor Wiadomość
Paszapl09


Motocykl: Planeta
Posty: 20
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: Sob 05 Lip, 2014   [Planeta] Planetka po ojcu

Mam w posiadaniu Planetkę całą rozebraną wszystkie śrubeczki poodkręcane tylko silnik cały. Mam problem w tym że za bardzo nie wiem co gdzie powinno być bo ja jej nie rozbierałem a wszystkie śrubki i nakrętki są wrzucone do jednego pudełka. Proszę jeśli ktoś ma jakoś instrukcję na posiadaniu to żeby ją gdzieś udostępnił. Od razu chciałbym się dowiedzieć czy mechanik by naprawił silnik jakbym mu dał sam silnik z wydechem kopniakiem gaźnikiem filtrem powietrza no i bakiem czy byłby w stanie go naprawić, jeżeli źle myślę to mnie poprawcie nie znam się na mechanice jeszcze.

I takie pytanko czym najlepiej oczyścić wszystkie części począwszy od samego kartera silnika po hamulce śrubki i tak dalej.

A i jeszcze bardzo bym prosił jeżeli ktoś ma na zbyciu uchwyt do kierownicy od Planety żeby dał znać.

Bardzo Proszę o Waszą Pomoc.
 
 
Pitek
Fundator


Motocykl: Iż-56
Posty: 467
Skąd: Toruń
Wysłany: Sob 05 Lip, 2014   

Cześć. Instrukcje i katalogi części są tutaj: http://izhmoto.pl/viewtopic.php?t=3148

Przejrzyj sobie katalog części to już będziesz wiedział co do czego. Jak będziesz miał jakieś wątpliwości to zawsze możesz poszukać na forum albo zapytać.
Możesz silnik naprawić z naszą pomocą albo oddać komuś kto się zna, ale jak już to raczej sam silnik do poskładania albo z całym motocyklem do uruchomienia i regulacji. Tylko co jest z tym silnikiem? Może nie trzeba go od razu oddawać do mechanika?
Do czyszczenia dobra jest benzyna ekstrakcyjna. Możesz wrzucić kilka zdjęć. Pomożemy ;)
_________________
Iż 56 - 1959 r., WFM M06 - 1956 r.
 
 
 
Roy


Motocykl: Iż-56
Posty: 157
Skąd: Ogrodzieniec