Zawsze będą chętni do usprawniania zabytkowych pojazdów, zawsze będą też głosy krytyki. Inne fora też przechodziły wieksze czy mniejsze starcia obydwu frakcji. Z czasem stwierdzono, że dobrym rozwiązaniem jest wydzielenie specjalnej kategorii forum - taki dział "Custom" (przykład sfm-junak.pl), gdzie umówiono się, że w tym miejscu z zasady nie krytykuje się niszczenia oryginalnej materii, tylko rozmawia merytorycznie o customowych rozwiązaniach. Może to byłoby remedium na niepotrzebne sprzeczki i na tym forum? To luźna propozycja. Na pewno skala problemu w przypadku Iża nie jest tak znaczna, jak np. w przypadku Junaka.
_________________ Iż Planeta '63, ...
Ostatnio zmieniony przez Spiker Pon 06 Lut, 2017, w całości zmieniany 3 razy
Wszystko jest dobrze, dopóki nie trafisz na takie forum np. Iża!
Myślisz sobie: "Mam stary oryginalny motor" i zaczynasz czytać, oglądać a nie daj Boże się z kimś spotkasz na pikniku Okazuje się, że nóżka nie taka, lampka tylna jest uniwersalna, rączka gazu jest z późniejszego rocznika, a to że masz cylinder od 56 to już po prostu dramat przez duże D.
I zaczynasz podmieniać, kupować stare pordzewiałe a chromowane odkładasz na półkę Cieszysz się z kolejnej właściwej rocznikowo śrubki choć w Castoramie są ładne, świecące...
Coś się jeszcze zmienia. Zaczynasz jeździć 10 potem 30 km od domu. Potem 100 km... w jedną stronę. Aż pewnego razu lądujesz 400 km od domu a koledzy w pracy na rocznych motorach robią minę!
Po roku okazuje się, ze te 400 km to mało bo można np do Finlandii.
Forum chyba działa na każdego podobnie - to się nazywa ewolucja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach