No ale pływak to ma wpływ tylko i wyłącznie na ilość paliwa w gaźniku... Chyba, że idzie całkiem na dno i nie zamyka zaworka. Wtedy spora szansa że zalewa... Ale z drugiej strony powinno Ci paliwo spierniczać na maxa ze zbiornika! Robi Ci się coś takiego?
Nie nie robi się tak pokombinuje z zapłonem może tutaj jest pies pogrzebany. Co prawda nigdy nie odbił mi kopniaka dosyć łatwo zapala i generalnie dosyć równo chodzi (zresztą słychać na filmie) tylko to zalewanie świecy. ale to już musi poczekać do przyszłego tygodnia
Czekaj czekaj, nie czytałem dosc dokłądnie, ale w twoim poscie ze motor byl zimny i dodales ssania, a potem jest na filmie ze zmniejszasz, to mnie dziwi, może ty nie wiesz jak jest ssanie włączone i wyłaczone, na maxa do siebie jest wyłączone, a na filmie ty własnie przytkałes dopływ powietrza. Może masz cos odwrotnie, ale nie sądze, bo dzwigienki ssania sa jednakowe i nie tylko w Iżu.
Piszesz jeszcze o wymianie dyszy!! Zostaw to w spokoju, dysza jest do wysokich, wiec jak ci zacznie wpierdzielac paliwa 6 liter to wtedy sie mysli o tych rzeczach.
Jak poszukasz na forum, to znajdziesz dokladne ustawienie zapłonu i zasilania, wiem ze jest, bo pisałem, zreszta zdublował to również Pawlaczyskis.
Jezeli chodzi o bajer z iglicą przepustnicy, to najczesciej jest to zapinka na srodku, mozna dac zapinke wyżej (kierunek Żyda), bardziej ekonomicznie.
A to że ci zalewa to moze byc przez ten twój pływak, teraz musi sie wiecej wlac do komory zeby pływak odciał zasilanie, a jezeli jest wiecej to i poziom jest wyżej, moze byc nawet za wysoko. Są fajne rysunki pogladowe poziomu paliwa, jak nie kumasz czaczy to wykrec swój gaznik i nastepnie cala przepustnice wyciagnij wlej bezyny do komory pływakowej dociaz pływakiem i zobacz jak co sie dzieje, po pewnym czasie pojawi ci sie kropelka paliwa w miejscu gdzie powinna byc iglica. Taka kropelka powinna byc jedynie przy przelewaniu, a u ciebie teraz moze byc ona cały czas.
Udało się. Faktycznie nie trzba było zmieniać dyszy czy ustawiać zapłonu wystarczyło przy opuszczonej na maxa iglicy ustawić dobrze powietrze i gitara zapodam filmik jak tylko na serwer wejdzie
Jak miałem iglice na 2 wcięciu od góry to 1. nie mogłem ustawić gaźnikacały czas jakoś dziwnie kichał (obroty wzrastały, kichnięcie z gwałtownym spadkiem obrotów i tak cały czas), lub zalewał się 2. teraz ładnie pracuje w trakcie jazdy (równo bez szarpania, przerywania itp.) 60km/h osiąga więc mi (i jej czyli planecie) wystarczy.
Co do świateł to w iżu tak właśnie świecą nie mocniej (oryginalna prądnica z regulatorem mechanicznym; aku 7Ah)? (nie mam do czego porównać) Proszę o wypowiedzi
A oto obiecany filmik na którym widać ssanie na zero. chodzi bez kopcenia i zalewania czy generalnie psucia świecy:
Odświeżam trochę temat, bo szukam i szukam instrukcji jak prawidłowo ustawić zapłon i nie mogę nic znaleźć oprócz tego tematu. Gdzie jest dokłada instrukcja jak krok po kroku ustawić zapłon? Mnie już ręce opadają.
[ Dodano: Sro 17 Paź, 2018 ]
Gaca napisał/a:
Jak poszukasz na forum, to znajdziesz dokładne ustawienie zapłonu i zasilania, wiem ze jest, bo pisałem, zreszta zdublował to również Pawlaczyskis.
Wiem jak to jest jak się czegoś szuka i wyświetla się wszystko tylko nie to o co nam chodzi, więc nie będę taki
Książkowo przerwa na stykach 0,4 - 0,6 mm i początek rozwarcia styków przerywacza 3,5 - 4 mm przed GZP.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach