Bardzo fajna maszyna, patrząc na numery ramy i silnika sądze , że to jeden z pierwszych Junaków ( może się myle ). Ogólnie mówiąc sam chciałbym mieć taki sprzęt ale nigdzie nie mogę znaleźć.
No fajny fajny:) Tylko pogratulować zakupu. Co do renowacji to życze oryginalności, zadnych zewnętrznych patentów z prądnicą (delikwenty na angliki się zapatrzyli gdzie był tunel, a tu wycinają szpary w obudowie) , ładnych chromów, eleganckiego klangu junaczka Pewnie już znasz chłopaków z tucholi,ale jak nie to znajdziesz ich na Junaku Pomorskim, świetni w temacie, szczególnie regeneracji głowic.
Od razu oświadczam, że nie będzie żadnej kaszany - motór będzie oryginalny. W sumie już jest - nie mażadnych przeróbek, a brakuje tylko tłumika, kranika, przełącznika świateł, stacyjki, regulatora napięcia i tylnej lampki. Na szczęście są to stosunkowo łatwo dostępne elementy więdz biedy nie będzie.
Z "tucholakami" juz się kontaktowałem, na Junaku Pomorskim zasiadłem, więc wszystko w porządku - najpierw badanie tematu, a dopiero potem rozkręcanie. Poza tym - NAJPIERW IŻ!!!!!
Albo lepiej CHARLEJA - tylne koło od syreny i przód od etezety. Oczywiście alternator od malucha i frędzle przy kierownicy
_________________ Iż49
Posty: 0
Wysłany: Wto 27 Lut, 2007
Piękny materiał od takiego jako berbeć zaczynałem i do dziś z Junksa 7 najbardziej mi się podoba (tak jak w jeżach 49 to chyba właśnie przez tego pierwszego junaczka) .Tylko iż po moim 07 tylko wspomnienia już niestety błędy młodości.Powodzenia w przywracaniu do stanu świetności.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach