z gaźnikiem to kolega golot trafił w dziesiątkę. Miałem dwa gaziory oryginalne a i tak pegazowski od junaka bił je na głowę razem wzięte. Drugim nieorginalnym elementem jest tylnia lampa od MZ - taka była i taką zostawiłem bo........... mi sie poprostu bardziej podobała. Ale dziury w błotniku wywiercone pod oryginalną lampeczkę
A jeżeli chodzi o czas jego odbudowy to daty ze zdjęć są jak najbardziej prawdziwe
Niebawem będą zdjęcia Iża bo prace idą pełną parą
Ostatnio zmieniony przez kitson Sro 26 Sty, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Kitson nie przejmuj się gaźnikiem. W moim dawnym klubie było około 15szt. AWO i żaden z kumpli nie używał oryginalnego gaźnika choć takowe mieli w garażu. Przeplatały się właśnie nasze pegazy z czeskimi ikovami.
A z tą lampą to dr Piotrek (ten z motobazarów) miał tak samo. Słyszałem nawet teorię, że ostatnie Sporty właśnie miały taką fabrycznie, ale nie wiem czy to prawda, bo się nie znam na AWO (ale może się poznam)
Bardzo ładny ten motocykl, tylko zastanawia mnie dlaczego zmieniłeś emblematy na zbiorniku? Myślałem że AWO T miały te okrągłe (chętnie się dowiem bo się nie znam). No i w oryginale szparunek na zbiorniku był trochę krótszy. Ale generalnie jest super
_________________ Iż 56 - 1959 r., WFM M06 - 1956 r.
Brawa za spostrzegawczość. Jeśli chodzi o emblematy to sprawa wygląda tak:
Simson sport produkowany był w latach 56-61. modele wyprodukowane do połowy 58roku różniły sie nieco od tych nowszych. Mój egzemplarz jest z 57 więc jest to starsza wersja. Różnice z tymi nowszymi to min: innym mocowaniem rury wydechowej (stara wersja do nóżki pasażera, nowa-specjalny wspornik) inne też było zamocowanie i poprowadzenia pedału hamulca oraz inne emblematy. W starszych wersjach emblematy były okrągłe - robione na wzór tych do AWO Turista - jednak te od sporta miały białą obwódkę ( w turistach czarna) oraz napis AWO 425"S" (w turistach tylko 425). Dopiero w II połowie 58roku wprowadzono emblemat tzw skrzydełka - w porównaniu do tych okrągłych (masywnych odlewów) to te skrzydełka wyglądają badziewnie. Całe szczęście wraz z zakupionym motorem dostałem dodatkowo bak z tymi właśnie prawidłowymi do mojego rocznika emblematami.
Natomiast jeżeli chodzi o szparunki to uznałem, że ciut większe wycięcie doda motorowi troszkę więcej "zadziorności" i takie zrobiłem.
Acha, żeby nie było nieścisłosci - w nawiązaniu do tematu AWO Turista poniżej. Prezentowany motocykl jest mój, praktycznie wszystko robiłem przy nim sam co kosztowało mnie wiele pracy, czasu i wyrzeczeń (o pieniądzach już nie wspomnę), nie zamierzam go sprzedać, nie trudnię się odrestaurowywaniem motocykli zarobkowo i nie jest to żadna reklama a jedynie chęć pokazania mojej pracy - bo chyba o to w tym wszystkim chodzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach