Elementy ramy, ramy, dowód rejestracyjny od Iża 49, a numer nieco niedopasowany - H22097. Albo krótka seria koszowców w 1952 roku z inną literą przed numerem, albo jakiś nieseryjny, sportowy Iż.
Elementy ramy, ramy, dowód rejestracyjny od Iża 49, a numer nieco niedopasowany - H22097. Albo krótka seria koszowców w 1952 roku z inną literą przed numerem, albo jakiś nieseryjny, sportowy Iż.
Jest jeszcze trzecie wyjście - to kowalstwo artystyczne.
Rura wzmacniająca na pierwszej fotce ma mniejszą średnicę niż ta przy suwaku, to ewidentnie samoróba. Numer jest bity na lewym trojkącie - pewnie na prawym jest zaszlifowany oryginalny (w 52 powinien być bity na prawym). Dowód też nie został wydany w latach 50-tych, tylko 20-30 lat później (widać stemple z lat 1984 i 1985). Wtedy można wpisać wszystko.
Litera H to być może niechlujnie odczytane M, właściwe dla roku 52. Mój iżak (w papierach rocznik 55) ma w dowodzie wpisany numer seryjny rozpoczynający się od litery S - komuś się kiedyś źle odczytało Б i tak zostało! A może gość miał silnik o takim numerze od 350 i po postu dofabrykował sobie ramę do kompletu? To dla mnie bardziej prawdopodobne niz hipoteza, że to graty fabryczne.
Ja bym nie mitologizował, kiedyś też ludzie mieli spawarki i dostęp do numeratorów. Spreparować takie trójkąty (przecież nie w 52 roku, a np 10 lat później, kiedy już można było wzorować się na fabrycznym koszowcu) nie jest trudne. Koszowe ramy Tybusza czy regersa (mam na myśli ramę główną, nie trójkąty) dowodem, takie rzeczy można zrobić w garażu.
Regers, piasta jest ok, po prostu jest od sporta jakiegoś. A co do wzmocnień, to wyglądają na samoróbkę, sam mam trójkąt ze wzmocnieniem ale lewy. Anglik?
Litera H to być może niechlujnie odczytane M, właściwe dla roku 52. Mój iżak (w papierach rocznik 55) ma w dowodzie wpisany numer seryjny rozpoczynający się od litery S - komuś się kiedyś źle odczytało Б i tak zostało! A może gość miał silnik o takim numerze od 350 i po postu dofabrykował sobie ramę do kompletu? To dla mnie bardziej prawdopodobne niz hipoteza, że to graty fabryczne.
Dzwoniłem się dowiedzieć wtedy, gdy to było na Allegro, o numer ramy. Po czym pan mi odpisał, że niestety numer jest nieczytelny i że sprawdzał z obu stron za pomocą szczotki drucianej.
SaS, przypatrz się ja mam dwie piasty od sporta i od koszowego, i moje są takie że całe wzmocnienie jest zespawane wprost do piasty, a na powyższym zdjęciu jest na zakładkę.
Regers, mówiąc o sporciakach nie miałem na myśli tylko 50, ale np ten http://izhmoto.pl/viewtopic.php?t=3411
W moim od tej strony też wygląda ładnie, dopiero od wewnętrznej widać te piękne spawy, a mam 4 łożyska.
Fragu, znalazłeś moje trójkąty te wzmocnienie było specjalnie, bo ktoś wymieniał górną rurkę z nr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach