Wielki szacun za wykonanie prac związanych z renowacją tego zbiornika. Myślałem, że będzie można rozpoznać wstawkę, a tu ani śladu. Tak z ciekawości zapytam, czy fragment szparunku w okolicy sioła, ten w odcieniu niebieskim, to taśma?
Piekna robota Marku.
Nawet biorac pod uwage moja rozciagnieta na cale zycie niechec do dwusuwow musze przyznac ze swetnie je odbudowales i do tego sam proces odbudowy mnie mocno zainteresowal. Nie wiem co prawda niczego na temat nowych i starych dwusuwow, ale widze ze na podstawie twoich blogow bede mogl sie czegos nowego nauczyc. A to zawsze jest ciekawe.
Ha! Nie wiecie co tracicie Moim najfajniejszym dwutaktem jest PUCH (znany USA pod nazwą Allstate/Sears), wredne jaszczury co prawda naśmiewają, że pracuje jak pralka automatyczna, ale to mój najlepszy motocykl Żeby jeszcze miał z dwa konie więcej
Ano sa, tyle ze delikatne i na mniejszych zdjeciach niewidoczne.
U nas do zeliwnych pierscieni stosuje sie o wiele bardziej zgrubne honowanie kamieniami od 170 do 220 i cylinder od srodka jest wyraznie matowy.
honowanie kamieniami od 170 do 220 i cylinder od środka jest wyraźnie matowy.
Kiedyś to i u nas tak wyglądało, ale od jakiś dwóch lat obserwuję u szlifierzy tendencję do robienia na lustro. W dwusuwie to mi to nie przeszkadza ze względu na system smarowania, ale jak mi Styba tak zrobił w zeszłym roku do Besy to trochę z nim się drażniłem, że olej nie będzie miał się gdzie osadzać na dotarciu. Styba jak to Styba stwierdził, że jego Boni na tym zapier... i Speedtwin też to mam się nie wymądrzać
No to dziś już praktycznie koniec, została już tylko kosmetyka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach