one od początku jak je kupiłem były niespecjalne brudne, utlenione i matowe, przepolerowałem je taką specjalną gąbką, nie wiem jak sie to fachowo nazywa, jest to mały kwadracik na którym znajduje się drobniutki piaseczek coś jak na papierze wodnym tylko większa struktura i nawet nie trzeba było ich piaskować są czyste, no ale chromowe byłyby lepsze, choc do silnika pasuja raczej takie
a wracając do germańców ,to moj dziadek opowiadał jak jeden maruder chcial przebiec przez łąkę do lasu i nie zauważył ,że na skraju lasu stała ruska bateria zenitówek -po ostrej kanonadzie z sześciu luf , obslugi ruszyły na wyścigi do szczątków ,podobno ostal się jeno zegarek , o ktory zresztą się pobili :twisted:
_________________ ИЖ-49 z 1956, Junak M10
Posty: 0
Wysłany: Sro 29 Lis, 2006
uchwyt został rąbnięty, ale nie przez pasażera tylko przez piaskujących lub malujących proszkowo, głowy nie dam, którzy z nich to zrobili, pewne jest natomiast to ze zrobili, sam uchwyt nie wyparował, muszę się zebrać i poszukać kowala, bo nie bede kupował całego siedziska tylko po to aby założyć uchwyt
Nie wiem jak to bylo w oryginale ale ja mam np miedziana rurke zawinieta wrecz tak jak to by bylo w oryginale, ruskich stac bylo na miedz? Z zagieciem jest lekki problem, ale mozesz cobie zrobic cos takiego jak na zdjeciu tego iza 350
jest na pewno prostsza do wykonania ale bedzie nie oryginalnie wygladała, zaczynam zastanawiać sie czy faktycznie nie będzie taniej kupić całego siedziska, bo widziałem już po 40 zeta, a kowalowi 20 zeta za dmuchanie w miech i oklepywanie pręta moze być mało + paliwo + różnice w gabarytach, czasami lepiej nie kombinować bo będzie kosztowało więcej
Jezeli chodzi o oryginalnosc tego uchwytu ze zdjecia zawartego w linku powyzej to mysle ze jest to oryginał... tylko model jest duzo starszy od iza 49. Ja tam ogolnie bede sia bawil w cos takiego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach