IZHMOTO.PL - Forum użytkowników i sympatyków motocykli IŻ
IZHMOTO.PL Strona Główna
Pomoc Statystyki Szukaj Użytkownicy Grupy Mapa Galeria Rejestracja Profil Sprawdź Wiadomości Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Junak M10 Suchego
Autor Wiadomość
Suchy


Motocykl: Iż-49
Posty: 1242
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 08 Maj, 2015   

Ozzy napisał/a:
Całe zabawa polega na tym, że jedni lubią robić sami, inni dać zrobić komuś a jeszcze inni muszą te obydwie strony skrytykować :rotfl: :rotfl: :rotfl:

:hihi:

Na razie koszty, to para okładzin kupiona na Żytniej- 24 zł, klej kupiony w Centrum Klejów na ul Tarnowskiej- 25 zł, podobno klienci go kupują typowo do okładzin. Woreczek nitów do okładzin do Żuka 4 mm z płaskim łbem, kupione w sklepie do Żuków na Sandomierskiej- 7 zł.
 
 
 
Tuftufek


Motocykl: AWO T
Posty: 88
Skąd: Pińczów
Wysłany: Pią 08 Maj, 2015   

Suchy z ciekawości zadzwoń tam i poznasz koszt :lmao:
 
 
Suchy


Motocykl: Iż-49
Posty: 1242
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 08 Maj, 2015   

A Ciebie za AWO ile skasowali?
 
 
 
Tuftufek


Motocykl: AWO T
Posty: 88
Skąd: Pińczów
Wysłany: Pią 08 Maj, 2015   

75 zł za dwa 4 szczęki razem z przesyłką. Ok 1,5 roku temu.
 
 
Gaca


Motocykl: Iż-49
Posty: 2882
Skąd: Świdnica/Bączylas
Wysłany: Pią 08 Maj, 2015   

Tuftufek napisał/a:
75 zł za dwa 4 szczęki razem z przesyłką. Ok 1,5 roku temu.

Jak pracowałem we Włocławku miałem ten zakład pod nosem i zawiozłem im szczęk na trzy kompletne motocykle. Odebrałem zrobione na następny dzień, a cena była połowę niższa niż w innych zakładach gdzie robiłem takie usługi - 10-12zł za jedną.
_________________
ИЖ-49К '57, ИЖ-49 '56, ИЖ-350 '48, DKW NZ350/43 '44
 
 
 
 
Archi88


Motocykl: Iż-56
Posty: 1275
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: Pią 08 Maj, 2015   

Ozzy napisał/a:
Całe zabawa polega na tym, że jedni lubią robić sami, inni dać zrobić komuś a jeszcze inni muszą te obydwie strony skrytykować

Najważniejsze, aby motocykl jeździł niezawodnie, wszystko jedno jak się do tego dojdzie.

Ale niektórzy traktują awarie na trasie jako klimat posiadania weterana. Dla nich wskazana jest właśnie technologia naprawy z ruskiej prowincji żeby potem nie wiało nudą i mogli opowiadać w towarzystwie swoje barwne przygody ;)
_________________
IŻ-56 '62, Suzuki GSX400E '83, Honda CBF600S '04
 
 
jarcco
Fundator


Motocykl: Iż-49
Posty: 1309
Skąd: Lublewo Gdańskie
Wysłany: Pią 08 Maj, 2015   

Ale Suchy, w trasie nie dokręcisz kolanka swoim kluczem. No chyba że będziesz zdejmował tłumik do tej operacji...
_________________
jarcco
 
 
Suchy


Motocykl: Iż-49
Posty: 1242
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob 09 Maj, 2015   

Archi88 napisał/a:
Dla nich wskazana jest właśnie technologia naprawy z ruskiej prowincji żeby potem nie wiało nudą i mogli opowiadać w towarzystwie swoje barwne przygody ;)

A jeszcze inni tak się czują podle bo zostali okradzeni jak dzieci, że teraz muszą dosrywać na każdym kroku. :]

Jarcco, a dlaczego nie dokręcę?

Na razie leży i kręci bardzo dobrze.


I nie powiedziłabym, że to prowizorka, klucz ma 4 bolce, więc siła odkręcania się lepiej rozkłada, bolce wykonane ze śrub klasy 8.8, żeby nie było.

Hejterzy sobie hejtują, a ja tymczasem odstawiam moją ruską prowizorkę tak, żeby było dziadowo:
Najpierw otwór 4 mm

Potem otwór 7,5 mm wiertłem do okładzin

Na koniec wykończenie płaskim wiertłem 8 mm, żeby otwór miał równe dno

I już można zabić nity

I gotowe
 
 
 
Spiker


Motocykl: Planeta
Posty: 942
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 11 Maj, 2015   

Tym razem muszę Cię Suchy pochwalić. Po poprzedniej konstruktywnej krytyce klucz wygląda o wiele lepiej niż poprzednio (zgrubnie oszlifowany, itp.), chociaż jak już ktoś zauważył ze względu na wymiary nie za bardzo nadaje się do wożenia w trasę. Klejenie i nitowanie wykonałeś bardzo estetycznie i zgodnie ze sztuką :thumbup: (myślę, że to moje poprzednie uwagi o tzw. prowizorkach też i tutaj przyniosły efekty i dlatego się postarałeś). Pomijam wygląd zagławiacza, bo to w sumie rzadko używane narzędzie, a aluminiowe nity nie są wymagające, więc ostatecznie może być.
Zadowolony? :puppyeyes:
_________________
Iż Planeta '63 oraz NSU 351 OSL '38, M-72 '60, Junak M10 '64, H-D FLHRC '09, ...
www.nsu-riders.pl
Ostatnio zmieniony przez Spiker Pon 11 Maj, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Suchy


Motocykl: Iż-49
Posty: 1242
Skąd: Kielce
Wysłany: Pon 11 Maj, 2015   

Zadowolony. :shifty: W takim razie specjalnie dla Ciebie wykonam klucz do wożenia w trasę. :puppyeyes: A poza tym to nie pamiętam, abyś miał kiedyś jakieś uwagi odnośnie mojego osadzania hamulców. :puppyeyes:
A tak wogóle to łączny koszt regeneracji to: 48 zł za 4 okładziny, 25 zł klej, 7 zł woreczek nitów do Żuka. Razem 80 zł. Przy czym kleju i nitów zostanie jeszcze na kilka zestawów.
 
 
 
Suchy


Motocykl: Iż-49
Posty: 1242
Skąd: Kielce
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Na ostanim Rajdzie Śladami Jędrusiów powstał u mnie dziwny wyciek. Konkurs z nagrodami, kto zgadnie, skąd cieknie? :]
 
 
 
Buzek


Motocykl: Junak
Posty: 5
Skąd: Brzozów
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Głowica, wałki klawiatury zaworowej? :mrgreen:
 
 
Suchy


Motocykl: Iż-49
Posty: 1242
Skąd: Kielce
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Gratuluję dobrego tropu jako forumowy debiut. Jednak gydby leciało w góry to widać by było ślady na całej wysokości, a szczególnie na górnej lini szklanek, a tam jak widać sucho, gramy dalej. :shifty:
 
 
 
Buzek


Motocykl: Junak
Posty: 5
Skąd: Brzozów
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Kapturek magistrali olejowej albo ten element który się wkręca w karter :hmm:
 
 
Suchy


Motocykl: Iż-49
Posty: 1242
Skąd: Kielce
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Nie widać, że suche?

[ Dodano: Nie 17 Maj, 2015 ]
Nie widać, że suche? Na dole tego dolnego jest olej, ale stamtąd nie cieknie, bo wyciek musiałby pokonać cały gwint uszczelniony do dokrecony w karter.
 
 
 
Buzek


Motocykl: Junak
Posty: 5
Skąd: Brzozów
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Spod szklanek popychaczy? Widać, że tam olej zacieka :hypno:
Ew. wycieka między deklem a karterem na tym kanale, co prowadzi olej do magistrali. <_<
 
 
Suchy


Motocykl: Iż-49
Posty: 1242
Skąd: Kielce
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Szklanki wchodzą w karter z kołnierzem i są uszczelnione i dokręcone, wyciek musiałby pokonac uszczelniony kołnierz. Z połączenia z deklem też mogłoby lecieć, ale pod górę?
 
 
 
nickeledon


Motocykl: Iż-49
Posty: 2836
Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Wywaliło uszczelkę pod cylindrem, zresztą widać, że to glut jakiś. Lepiej byś zrobił konkurs co to za tuleja dystansowa zastosowana w mocowaniu silnika :mrgreen:
 
 
Tuftufek


Motocykl: AWO T
Posty: 88
Skąd: Pińczów
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Uszczelka pomiędzy pokrywą rozrządu, a blokiem. Magistrala olejowa.
 
 
nickeledon


Motocykl: Iż-49
Posty: 2836
Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Tuftufek napisał/a:
Uszczelka pomiędzy pokrywą rozrządu, a blokiem. Magistrala olejowa.

Buzek napisał/a:
wycieka między deklem , a karterem na tym kanale co prowadzi olej do magistrali

To nie to samo?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Junak M07
z 1958
BartekG Pozostałe 39 Pią 22 Lut, 2013
Suchy
Brak nowych postów Junak M10
Kolejny kłopot
tybusz Pozostałe 115 Pon 23 Lip, 2018
hrabia_T
Brak nowych postów Junak M10
TomeQ36 Pozostałe 17 Wto 22 Lut, 2011
BartekG
Brak nowych postów Junak M10
1961r.
hrabia_T Pozostałe 52 Wto 31 Lip, 2018
nickeledon
Brak nowych postów Junak ETZ 350
długa droga, daleka przed nami
Michał Pozostałe 241 Pon 10 Gru, 2012
Michał
Brak nowych postów Junak M10
Rocznik 1964
Mariusz Pozostałe 19 Czw 29 Mar, 2018
Mariusz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna