No, przeważnie takie przestawienie połówek świadczy o przekręceniu się na czopie korbowodu. Chyba, ze to efekt fabrycznego błędu w obróbce - raczej mało prawdopodobne. Tak, czy siak bez wyjęcia i pomiarów się nie obejdzie.
Z kierunku "przestawki" wygląda, że od strony sprzęgła pociągnęło lewą połówkę do tyłu.
_________________ Denerwować się to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
tak na logikę jeśli wał by się tak przestawił nie obrócił byś nim silniku.Wał się obraca?
Jeśli tak obracaj nim powoli i obserwuj krawędź połówek i przeciwwagi wału czy jest taka sama odległość podczas pełnego obrotu.
[img]
[/img]
_________________ Iż 49,Awo Sport,Awo T,Jawa Perak,osa M52
Przy niewielkim przestawieniu wałem da się obracać, choć z większym oporem. Luzy w łożyskach na to pozwolą. Sprawdzenie szczelin, jak najbardziej dobre. Czy mi się wydaje, czy na obwodzie widać ślady ocierania o kartery?
_________________ Denerwować się to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach