jak ... pokazałeś dziurę w zbiorniku to myślałem że będziesz szukać innego
Ha! Ja o tej dziurze to wiedziałem już dawnooo, i już dawno temu zaczęły się poszukiwania, niestety na E, Klaine itp. było nic, jedynie raz pojawił się zbiornik do KR 26 na austriackim Willhaben, ale niestety do modelu rocznikowo młodszego a co za tym idzie w odmiennym kształcie. Wolałbym wydać nawet 200 e, niż się z tym użerać (wbrew pozorom nie wystarczyły dwa popołudnia), lecz nie było rady.
fred8012 napisał/a:
Możliwości ludzkie nie znają granic.
Jest takie powiedzenie, że starego psa ciężko nauczyć nowych sztuczek.
fred8012 napisał/a:
robisz wrażenie
Tylko zastanawiam się co następnym razem bym musiał zrobić dla wrażenia? Renowacja toples?
Jest takie powiedzenie, że starego psa ciężko nauczyć nowych sztuczek.
Marek jest jeszcze jedno powiedzenie że jak czzegoś nie da się zrobić w jakichś warunkach to trzeba o to poprosić kogoś kto o tym nie wie i to zrobi
Jednym słowem nie możliwe jest możliwe.
Dobra, dosyć tego moralizatorstwa.
Idąc za ciosem wziąłem się za prostowanie tłumików. Wszak wiadomo, że w sportowym motocyklu najbardziej cierpi układ wydechowy, szczególnie lewa strona bo lewe zakręty są najbardziej zdradliwe
Przekrój rury został drastycznie zmniejszony.
Tłumiki są "półrozbieralne", to znaczy można ściągnąć tylną końcówkę i środkową rurę, natomiast wkład jest zgrzany do czołowego stożka.
Wgnioty od opaski mocującej. Środkowe rury mają wewnątrz przegrody przez które było nieco kłopotu w prostowaniu, ale jakoś poszło.
Odebrałem dziś telefon z opieprzem za nicnierobienie, suweren staje się nerwowy z byle powodu
Dół silnika w odróżnieniu od góry w stanie bdb.
Praktycznie identyczny z KR 25.
Pierwsze różnice ujawniają się po rozpołowieniu. Kanały płuczne wpuszczone do skrzyni korbowej.
Oraz napęd prędkościomierza przeniesiony z tylnego koła do wnętrza skrzyni biegów.
Poza tym skrzynia biegów taka sama jak w KR 25, oczywiście Hurth i również w stanie bdb.
Kolejną istotną zmianą jest system smarowania łożysk głównych wału korbowego, są one smarowane olejem ze skrzyni biegów.
Oczywiście jak przystało na motocykl sportowy nie mogło zabraknąć tuningu, w tym przypadku fabryczne wypełnienie wału korbowego aluminiowymi wstawkami.
Niezmiernie miło mi to słyszeć. Wiadomo wszem, że przykuć waszmości uwagę to już wydarzenie, a jeszcze sprowokować do skreślenia kilku miłych słów to sztuka nie lada, także jeszcze raz dziękuję.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach