W tym 350-tym tak naprawdę dużo brakuje, ale detali nie widzi się z daleka. Pierwsze czym bym się zajął to zrobił coś z tymi pałąkami i tylnym błotnikiem od Iża 49. To niestety widać z daleka i psuje sylwetkę motocykla.
Oczywiście z wymienionych powyżej części do Iża 49 da się wykonać części do Iża 350. W drugą stronę się nie da więc jest to jakiś niewątpliwy plus. Oczywiście można szukać i kupić właściwe.
g-edward napisał/a:
Nie podałem rocznika: Iż350 1948
Czy nie uważasz, że powinieneś to
g-edward napisał/a:
poprzeć dowodem?
g-edward napisał/a:
Chyba posiadacie katalog do 350 gdzie to co mówicie jest ujęte, czy ta wiedza jest z palca np. widziałem iza 350 i miałem ich parę więc wiem i już
Wiedza opiera się głownie na obserwowaniu zdjęć egzemplarzy zachowanych w oryginale, długiej wymianie spostrzeżeń, dotykaniu i wnikliwej obserwacji motocykli na giełdach, a także literaturze i materiałach archiwalnych, których duża część jest zawarta na tym forum zupełnie za darmo.
Porównaj sobie sam twój motocykl i na przykład ten. To te same roczniki 1948 - przynajmniej mój. Po chwili sam dojdziesz do pewnych oczywistych wniosków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach