Możesz przestawiać i o cztery, a to i tak nie zmieni faktu, że przekrój odmy jest za mały. Tak jak Michał już nadmieniał, jak nie masz wczesnej pokrywy z odmą, to lepiej zaślepić otwór na ośce, bo inaczej będzie wdmuchiwało gazy z powrotem do silnika.
Zgadza się ale warto zaznaczyć że zaślepić tylko ten koniec który będzie otwarty , czyli od strony lewej pokrywy. W prawo, czyli na łańcuch powinien być otwarty (warto sprawdzić drożność tego kanału).
Koledzy Junak został odpalony ale istnieje kilka przeszkód aby wykonać testy dynamiczne.
Miedzy innymi nie mam śruby osi zabieraka. Czy wiecie jaki to dokładnie rozmiar śruby? Pasuje mi kupić nowa taka śrube a nie używki, których za bardzo i tak nie ma.
O popatrzcie jak to dziś jakość a jakość z lewej śruba kupiona on Tomasz Sokół bo kupowałem graty do iskrownika i tą śrubke dokupilem a ta z prawej od Marmot i widać jak na dłoni stosunek ilości gwintów.
Klasyka, generalnie w kupowaniu części do Junaka trzeba być bardzo czujnym. Np porównanie przerywacza polskiego i Boscha, który jeszcze mam. A ja ostatnio dokonałem przełomowego odkrycia, które nazwałem patentem Suchego ! Mianowicie, do Junaka pasuje linka sprzęgła od Suzuki Savage.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach